Cześć,
chciałbym kupić nowego laptopa do 1500 złotych, piszcie jakieś propozycje, co do laptopów.
Pozdrawiam.
Cześć,
chciałbym kupić nowego laptopa do 1500 złotych, piszcie jakieś propozycje, co do laptopów.
Pozdrawiam.
Chyba netbooka na atomie, napisz co chcesz i do czego, ale szczytem sukcesu będzie i3 ryzen 3 z 4 gb ram
Jedna uwaga: brak systemu operacyjnego. O ile komuś to przeszkadza.
Wziąłbym wersję z HDD i dokupiłbym 240-tkę SSD. Wyjdzie taniej, a w dodatku zostanie dysk HDD
Przeznaczony byłby do grania, ale w takie słabsze produkcję, typu Minecraft, ale po prostu chciałbym kupić nowego laptopa, bo mój obecny już bardzo wolno chodzi, są problemy z włączaniem, baterią. Przeglądałem oferty na allegro i w cenie 1300 złotych, był procesor i5, 2 rdzeniowy, 2,6 GHz, 8GB Ram, całkiem mocna bateria i karta graficzna Intel HD 4000, nie znam się na kartach graficznych
Nie wiem czy Minecraft da radę.
Jeżeli chcesz “grać” to skreśl wszystko z “kartą graficzna intel”, bierz Ryzena 2200U z vegą 3, to też integra, ale “Daje ardę” z jakimiś grami. Konieczna jednak bęzie rozbudowa RAM do 2x4 GR (może być używane), dysk może zostać HDD od biedy
Albo Pasjans i sprzęt chociaż z matrycą FHD i dyskiem SSD.
Może uda się Tobie sprzedać tamtego i dołożyć coś.
Jest z nim bardzo wiele problemów, złącze rozwalone od słuchawek, bateria kilka minut wytrzymuje, problem z włączaniem tak jak mówiłem, potrzebna mu była mu naprawa, która do tanich, by nie należała.
Tak na prawdę możesz kupić przestarzały rozwiązaniowo sprzęt i pograć w prawie nic, lub kupić przyzwoity rozwiązaniowo sprzęt i też pograć w prawie nic.
Minecraft Windows 10 Edition może wyrobi w miare komfortowo na tym co kolega podesłał, ale na Java Edition już bym nie liczył.
No właśnie w Minecraft gram na 60 fps, przy normalnych ustawieniach, a porównując mój laptop, a ten co chciałbym kupić, to ten co chciałbym kupić jest o wiele lepszy, we wszystkim wygrywa, lepszy procesor, karta graficzna, bateria, itp.