Laptop, do 2,2k, gry (CS GO + FIFA 17) + internet

Witam, szukam laptopa do 2000 - 2200 zł, ew. do 2500 max jeśli będzie duży przeskok jakościowy, z przeznaczeniem na gry CS GO i FIFĘ 17 (oczywiście, wiem, za tą cenę to pewnie ledwo minimalne wymagania, ale ja nie chcę mieć 200 fps, ważne żeby dało się pograć) + korzystanie z internetu.

Posiadam nowy dysk HDD WD3200BEKT 320GB SATA 7200 16MB SCORPIO BLACK, więc mogę go ewentualnie zamontować, gdyby w kupowanym laptopie był słabszy lub padł, dlatego wolę, by laptop miał dysk HDD.

Jeśli w tej cenie nie ma żadnych nadających się nowych laptopów, to ewentualnie może być jakaś używka, ale nie żebym musiał znowu po roku czy dwóch kupować nowego, bo ten się rozleci.

I jeszcze jedno (nie znam się na tym, więc pytanie może być głupie). Interesuje mnie tylko win7, a nie wiem czy zdarza się coś takiego, że laptop obsługuje np. tylko najnowsze systemy a starsze już nie? Jeśli nie ma takiego problemu, to nie było pytania.

Dzięki za pomoc i propozycje :wink:

Minimum jakie potrzebujesz to GeForce 940MX i jednocześnie maksimum ze względu na budżet.
Niestety MX150, który miał go zastąpić, na razie jest dopiero w laptopach od 3 tysięcy.

Kup po prostu to co będzie ci się podobać, byle była ta grafika.

Tylko Windows 10, nie słuchaj głopot o szpiegowaniu.
Na szczęście w sprzedaży zostały tylko laptopy z procesorami Skylake i KabyLake, na których nawet trudno zainstalować system, nie mówiąc o stabilnej pracy, więc będziesz musiał się przełamać :slight_smile:

Jakim szpiegowaniu? Nic nie słyszałem. Ja chcę win7 bo jak patrzę na win10 u kogoś i próbuję tam coś znaleźć to mi się niedobrze robi i prędzej czy później taki laptop by wylądował za oknem :wink:

Jeśli chodzi o ram to chyba 8 GB, więcej też ciężko będzie w tej cenie ogarnąć?

A procesor? Szczerze na procesorach nie znam się w ogóle i jak patrze na te wszystkie cyferki i literki, to nie wiem co jest ok a co słabe