Laptop do konstrukcji odzieży

Planuję zakup laptopa, nie mam pojęcia co wybrać😬 Szybki, niezawodny do pracy w programach do konstrukcji odzieży, gemini, grafis jeszcze też nie wybrałam.
Co polecacie? Jestem zielona w temacie…

Poproś producenta o określenie wymagań sprzętowych dla ich oprogramowania, bo nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek stąd miał do czynienia z ww. programami :slight_smile:

Cad, czyli procek plus jakaś akceptowalna karta. Najtaniej pewnie wyjdzie Intel/Ryzen 4/8 +1650. Pewnie można by lepszy(6/12+1660), ale przy obecnych cenach już taki podstawowy ledwo wejdzie w 3,500-4000.

Przy niedużej różnicy między sprzętem byle jakim, który jakoś wystarczy a sprzętem, który spokojnie da sobie radę sugeruję wybór czegoś w tym stylu:

Zdecydowanie wystarczająca moc, szybki dysk, przyzwoity ekran, system i nie wygląda jak bestia typowo do grania :slight_smile:

Przyzwoity, ale do projektowania brałbym 17 lub zewnętrzny monitor. :slight_smile:

No wiadomo, że monitor. Każdy laptop to tylko do szybkiej obróbki gdzieś w drodze. 17 cali to będzie kloc dla kobitki.

Niestety najgorszy okres na kupowanie laptopów chociaż podobna ma być gorzej. Tutaj pytanie jakiego oprogramowania używasz do projektowa ja odzieży czy zależy tobie na odwzorowaniu koloru monitora, czy ubrania są drukowane sublimacja czy wykradane z kupowanych materiałów.

Nie podałeś zbyt wielu informacji

  1. Kwota przeznaczona na zakup:

  2. Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość):

  3. Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.)

  4. Wymagania specjalne (np. matowa matryca.):

  5. Osobiste preferencje:

  6. System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego)

Dziękuję, za wszystkie informacje. Myślałam że do 3000 się zmieszczę. Ale skoro ma też ogarnąć sprawy biurowe i myślałam o corelu do prostych projektów, to chyba nie zaoszczędze🤔 A na co zwrócić szczególną uwagę, na jakie parametry? Grafika to nie jest priorytet.