Laptop do prac biurowych, budżet 2000-2500 zł

Witam,

 

Poszukuję laptopa do prac biurowych. Jestem programistą z zawodu i będę go wykorzystywał do nauki, zatem zależy mi przede wszystkim na wygodzie użytkowania oraz wydajności pracy. Typowe zadania z jakim przyjdzie zmierzyć się temu sprzętowi to włączona przeglądarka z wieloma kartami otwartymi jednocześnie, klient FTP z aktywnym połączeniem oraz włączoną synchronizacją katalogów na serwerze zdalnym, aktywny klient pocztowy, włączone IDE NetBeans lub Eclipse, włączony edytor Notepad++ oraz ewentualnie muzyka w tle. Jak widać, zapotrzebowanie na pamięć może być spore, a ja bardzo nie lubię gdy coś wolno działa, albo się zawiesza, dlatego to jest najważniejsza rzecz jaką będę brał pod uwagę podczas zakupu -> wydajność. Jednakże, praca na wielu oknach będzie wymagała sporego ekranu, zatem chciałbym aby laptop miał dosyć dużą matrycę, Chociaż nie będzie to aż taki komfort pracy jak na zwykłym komputerze, to jednak chciałbym się przynajmniej po części zbliżyć do stacjonarki. Dużym atutem będzie system Windows 8 (dla studentów lub użytkowników domowych) oraz pakiet Office.

 

Krótko podsumowując:

  • Najważniejsza wydajność.
  • Dla programisty.
  • Do obsługi wielu programów jednocześnie.
  • Nie do gier.
  • Duży ekran i dobra rozdzielczość.
  • Windows 8 + opcjonalnie pakiet Office.
  • Ładny, designerski wygląd. // DODANO 11-01-2015
  • Dobry czas pracy na baterii (ok. 4-5 godzin). // DODANO 11-01-2015

Budżet: 2000 - 2500 PLN.

Proponuję ten Lenovo Idea Pad:

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/11917286

z procesorem i5

grafiką ge force 840m

oraz matrycą Full Hd

Ma windows 8, niestety bez pakietu office

Kupisz obecnie za mniej niż 2400 zł. 

Dzięki za propozycję :wink: Jednak za podobną cenę, a nawet niższą widziałem laptopy z wyższym taktowaniem i 2x większą ilością RAMu, a ja jestem bardzo wyczulony na takie rzeczy.