Laptop - gwarancja po gwarancji

Witam,

Chciałbym się zapytać kogoś kto trochę ogarnia tematy gwarancji, czy mój problem może zostać rozwiązany “na gwarancji, po gwarancji”.

Mianowicie, zakupiłem laptopa firmy lenovo w grudniu 2011r. okres gwarancji wynosił 2 lata (do grudnia 2013), w sierpniu 2013 roku, wystąpiła usterka w obudowie laptopa (uszkodzenie mechaniczne) laptop został przyjęty na gwarancje, wszystko wróciło do normalnego stanu. Dzisiał czyli niespełna 2 lata po tej naprawie wystąpiła ta sama usterka w tej samej części, generalnie laptop działa, lecz jest to uciążliwe, bo nie trzyma poziomu i otwieranie go blokuje troche obudowa.

 

Moje pytanie brzmi, czy przysługuje mi jeszcze gwarancja na wymianę tej samej części którą wymieniał mi serwis 2 lata temu?

 

 

 

I jeszcze takie drugie pytanie na uboczu, czy jest możliwość włączania laptopa gdy pokrywa jest zamknięta, nie używając przycisku “power”? np. poprzez klikanie przycisku myszy, klawiatury, czy też przez telefon?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź,

Pozdrawiam serdecznie :slight_smile:

Gwarancja nie biegnie na nowo, jest tylko przedłużana o czas serwisu, czyli przebywania urządzenia u producenta. 

Właśnie nie koniecznie, bo czasami jest tak, że na konkretną część serwis daje gwarancję od nowa, tym bardziej, że to właśnie w 100% ta sama usterka ;/