Mam pytanko odnośnie sterowników do niego i Windowsa XP… Nie dostałem z nim żadnych płyt… Mam licencje na windowsa a płyty nie dostałem… zadzwoniłęm do sklepu a tam mi powiedzieli ze musze ją nagrać…że jest ukryta partycja na dysku i trzeba ją nagrać na płyte DVD. Męcze sie z tym już drugi dzień i nie moge znaleść tej funkcji Bardzo bym prosił o jakiś opis tego… jak to sie robi.
Aby dostać się do partycji recovery podczas startu, gdy pojawia się biały ekran z napisem lenovo naciśnij parokrotnie przycisk Lenovo Care(to ten obok przycisku włączania). I nic na płytę nie nagrywaj A poza tym to wszystko pisze w instrukcji obsługi
No to ja się dołącze z tą ciekawości bo w najbliższym czasie również mam zamiar kupić laptopa , i z tego co narazie szukałem w ofertach to specyfikacji laptopów oprócz sprzetowej pisze że Win XP Home lub XP Pro , nie pisze że że to jest licencja , zastanawia mnie bo skoro kupuje lapka z systemem to z opisu wynika że płace również za system a nie za samą licencje , może się myle, a co będzie jeżeli gwarancja się skonczy i padnie dysk , będe musiał również kupić nowy system??.
Sprawdź przy przyciskach funkcyjnych (są przy wyłączniku – powinno być ich 4).
Ja, co prawda mam innej firmy lapek, ale u mnie jest tam oprócz uruchomiania Internetu, Poczty i jeden dla mnie, jest również przycisk uruchamiający program Acer eRecovery.
I akurat stamtąd ściągnąłem na płytę DVD wszystko, o co pytasz. Może w Lenovo tez tak jest.
Nie dzwoń do tego sklepu tylko z tym latopem idz do tego sklepu i powiedz im żeby ci to zrobili.A jak ci każą zapłacić to powiedz że masz gwarncję i certifikat na ten system i sterowniki.
Naprawiam właśnie takiego kompa. Klientka przyniosła laptopa, reakcją na przycisk od back-upa było włączanie się od nowa systemu, który i tak się nie włączał, pojawiał się na chwile Blue Screen. Postanowiłem zainstalować od nowa winde, zerknąłem na szybko czy są sterowniki na stronie Lenovo, no i niby były, ale jak zajrzałem dalej to
i pojawia się problem, bo nie mam skąd pobrać sterów, oczywiście Recovery CD też klientka nie ma.
Poradzicie coś na to?
Klientka dzwoniła do serwisu i powiedzieli jej że na stronie jest wszystko, ta biedna nie wiedziała o czym rozmawiać i się rozłączyła. Jak nic nie poradzicie to jutro dzwonie niech coś załatwiają.