Witam! Niedawno zakupiłem Laptop Lenovo g505s. Nie pobierałem za wiele jedyne jedną grę oraz przeglądarkę internetową , i pojawił się pewien problem , otóż w pewnym momencie użytkowania , laptop nagle sam się resetuje. Szczególnie zauważam to podczas grania, czy oglądania filmów na internecie. Nie mam pojęcia co robić , i czy w ogóle da się coś z tym zrobić. Proszę o pomoc.
Laptop nowy czy używany? Zauważyłeś może, czy się nagrzewa?
Podobnież “Nowy” , tylko z wystawy sklepowej , lecz miał być “w 100% Sprawny” .I Raczej nie jest to wina nagrzewania.
Ok, na początek sprawdziłbym stan aktualizacji w Windows Update(rozumiem, że masz system od MS?) Jeśli ich stan jest aktualny, być może należy sprawdzić jaką wersję BIOS masz aktualnie i porównać ją z tą, która jest dostepna dla tego komputera na stronie producenta. Pamiętaj aby sprawdzać po dokładnym typie/modelu komputera(jest na dolnej obudowie(przynajmniej powinien tam być)).
OK , Sprawdzę to. Dodam jeszcze , że problem pojawił się praktycznie od zakupu laptopa, i prawdopodobnie to wada fabryczna.
Niekoniecznie. Być może po prostu wymuszenie restartu przez Windows update
Być może , tylko że to się pojawia różnie, tzn. Raz posiedzę godzinę i się nie zrestartuje , a raz minutę i od razu restart. W każdym bądź razie teraz instaluje parę aktualizacji , i zobaczę co będzie potem.
Nie pomogło :?
Windows Update rozumiem nie pomógł? A co z wersją BIOS?
Windows Update w ogóle nie chce pobrać tych aktualizacji. Wyskakuje błąd : “Wystąpił błąd podczas wyszukiwania aktualizacji. Kod 80070490”
Zastosuj sie do tego http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/windows-update-error-80070490#1TC=windows-7
Prawdopodobnie aktualizacja wersji BIOS Może pomóc. Wie ktoś jak to zrobić?
EDIT:
http://support.lenovo.com/pl/pl/downloads/ds038577 Który z plików pobrać do zaktualizowania?
exe to plik wykonywalny, readme to “instrukcja”, który plik pobrać chyba już wiesz. A jak nie, to na dole strony masz dokładną instrukcję, którą wystarczy przeczytać.
ps. nie odpowiadam za problemy z aktualizacją BIOSu. Wszystko robisz na własną odpowiedzialność.
Rozumiem , najwyraźniej wszystko poszło pomyślnie. Poczekam parę dni i zobaczę czy problem się powtarza
Skoro go niedawno kupiłeś to masz jakąś gwarancję (pomimo że to sprzęt powystawowy). Reklamuj sprzęt, jak nie z tytułu gwarancji, to z tytułu niezgodności towaru z umową u sprzedawcy.
Po kontakcie ze sprzedawcą laptop został wymieniony na ten sam model , miał już działać poprawnie , niestety wyłącza się tak samo jak tamten , jednak rzadziej.
I co, dalej nie wiesz co masz robić??
Towar nadal nie spełnia warunków umowy …
Zdaję sobie sprawę , będą dalsze interwencję