Laptop "nie widzi" myszy USB

Witam,

Kupiłem dziś mysz - VAKOSS TM-420-UX podłączyłem ją do laptopa i … nic. W menadżerze urządzeń nawet nie widać, że ta mysz jest podłączona do portu USB.

Do tej pory używałem myszy TRACER-130 i nie było z nią problemów. Po jej podłączeniu w menadżerze urządzeń pojawia się komunikat "mysz zgodna z HID.

Proszę o możliwie szybką pomoc.

Zaznaczam, że jestem TOTALNYM LAIKIEM.

Sprawdź na innym porcie USB.

Sprawdź na innym komputerze.

Nie ma tu żadnej filozofii.

Zasadnicze pytanie: czy ta świecąca na czerwono/niebiesko mysz w ogóle świeci? Jeśli nie - do reklamacji z nią!

:roll:

Nie działa na innym porcie USB.

Nie mam, w tej chwili, możliwości sprawdzić na innym komputerze.

Zaznaczam, że mysz jest NOWA dziś kupiona.

Dodane 09.05.2011 (Pn) 21:54

Świeci. =D> :twisted:

coś z nią musi być nie tak, skoro inna mysz działa pod USB, a ta nie. Dla pewności sprawdź na tym innym komputerze, jak będzie takowa możliwość i na gwarancję jak nie będzie działać.

Dzięki za dobre chęci. Jutro sprawdzę na innym komputerze.

System, Service Pack, płyta główna itd :?: