Laptop nie wyszukuje wifi

(natalkakedzierska) #1

Witam, mam problem z wifi mianowicie po właczeniu laptopa (windows 10) nie wyszukuje wifi (na telefonie, tablecie wszystko jest ok) albo wifi znajduje lecz tylko na krótką chwilę po czym znowu sie wyłącza
W menadżerze urzadzen pojawia sie zolty trojkat z wykrzyknikiem przy Realtek RTL8723BE (w komunikacie napisane jest ze nie mozna uruchomic kod 10 oraz ze to urzadzenie nie istnieje)
Bardzo prosze o pomoc bo w komputerach szczerze jestem zielona, a mega potrzebuje Internetu do pracy

(marcin20000) #2

Wyłącz ine urządzenia z WIFI i usiądź bliżej, niestety słabe jakościowo karty źle znoszą zakłócenia. EW. telefon na kablu jako modem :wink:

(natalkakedzierska) #3

Wydaje mi sie że nie w tym tkwi problem bo do tej pory wszystko działało bez zarzutów

(marcin20000) #4

Sprzęt z czasem też się psuje, ale żeby nie być pesymistą: planu zasilania nie zmieniłaś na oszczędny np.? Dodatkowo poprzednio ma się nijak do zakłóceń, jeden sąsiad za ściana odpali lub nawet wymieni na mocne wifi i masz “szum”. Ilośc podłączonych urządzeń w jednym miejscu może odbijać się negatywnie na jakości połączenia.

(natalkakedzierska) #5

Nie zmieniałam, w sumie rzeczywiście moze po prostu czas tak na niego zadziałał. Ale teraz nie wiem mam go oddac do serwisu? Naprawia cos? Czy juz po laptopie

(marcin20000) #6

koro działa, to nie po laptopie. Powiem tak: rodzice mają 10 ponad chyba już letniego Acera 18,4 i on też ma problemy z łapaniem Wifi, obok nowy netbook ma ok, on nie;)