Laptop nie wyszukuje wifi

Witam, mam problem z wifi mianowicie po właczeniu laptopa (windows 10) nie wyszukuje wifi (na telefonie, tablecie wszystko jest ok) albo wifi znajduje lecz tylko na krótką chwilę po czym znowu sie wyłącza
W menadżerze urzadzen pojawia sie zolty trojkat z wykrzyknikiem przy Realtek RTL8723BE (w komunikacie napisane jest ze nie mozna uruchomic kod 10 oraz ze to urzadzenie nie istnieje)
Bardzo prosze o pomoc bo w komputerach szczerze jestem zielona, a mega potrzebuje Internetu do pracy

Wyłącz ine urządzenia z WIFI i usiądź bliżej, niestety słabe jakościowo karty źle znoszą zakłócenia. EW. telefon na kablu jako modem :wink:

Wydaje mi sie że nie w tym tkwi problem bo do tej pory wszystko działało bez zarzutów

Sprzęt z czasem też się psuje, ale żeby nie być pesymistą: planu zasilania nie zmieniłaś na oszczędny np.? Dodatkowo poprzednio ma się nijak do zakłóceń, jeden sąsiad za ściana odpali lub nawet wymieni na mocne wifi i masz “szum”. Ilośc podłączonych urządzeń w jednym miejscu może odbijać się negatywnie na jakości połączenia.

Nie zmieniałam, w sumie rzeczywiście moze po prostu czas tak na niego zadziałał. Ale teraz nie wiem mam go oddac do serwisu? Naprawia cos? Czy juz po laptopie

koro działa, to nie po laptopie. Powiem tak: rodzice mają 10 ponad chyba już letniego Acera 18,4 i on też ma problemy z łapaniem Wifi, obok nowy netbook ma ok, on nie;)

Nie wiem jak w Twoim laptopie (dotychczas tylko 3 rozkładałem, w tym 2 netbooki), ale wifi ma 2 antenki wyprowadzone na kabelkach w obudowę matrycy. Czy tam nie ma gdzieś lutowania, to nie pamiętam, ale lut mógłby się zestarzeć i puścić. Teoretycznie jeden z nich mógł się odlutować. Mogłoby też, jeżeli nigdy nie czyszczony, pomóc posprzatanie. Istnieje ryzyko, że duza ilość kurzu przegrzewa i w efekcie coś nie działa poprawnie. Mogłoby też teoretycznie dość do uszkodzenia na płycie, ale tego i tak nie zrobi się lub nie warto;)