Laptop, ostrzezenie przed przegrzaniem


(Adzik007) #1

Witam. Mam Compala JHL90, zainstalowalem sobie GTA IV, ale okazało się, że po 15-30 minutach grania, laptop sie przegrzewa i wylacza. Rozwiazaniem problemu jest minimalizacja GTA co te 15 minut, albo kupienie podstawki chlodzacej na ktora nie mam aktualnie pieniedzy. Niestety gra jest dosc wciagajaca i ciagle zapominam minimalizowac. A wiec potrzebuje programu który ostrzegał by mnie, że czas zminimalizowac gre, zeby laptop sie schodzil. Probowalem SpeedFan'a ale nie "pikał" mimo, że ustawilem wszystko na dosc niskie temperatury, Hmonitor w ogole nie chce mi sie uruchomic (Vista 64bit).

Jaki program polecacie ? : )


(Sebos99) #2

Może spróbuj jakiś domowych sposobów- przede wszystkim sprężonym powietrzem przedmuchaj wszystkie otwory wentylacyjne. Sporo może pomóc podstawienie pod cztery rogi laptopa czegoś małego, stabilnego co zwiększy prześwit między dolną ścianką, a podłożem. Zwiększy to przepływ powietrza.


(przemox) #3

Sprawdzałeś temperaturę? Ile wynosi, gdy laptop się wyłącza? Moim zdaniem to trochę dziwne, bo nawet przy intensywnej pracy - np. podczas pełnego skanzowania antywirusowego - temperatura oczywiście znacznie rośnie, ale sprawne wiatraki muszą sobie dać radę.


(Adzik007) #4

sebos_krk , stawiam go juz na zeszytach, wiec troche przeswit sie zwieksza.

przemox , nie porownuj skanowania antywirusem do gta :stuck_out_tongue: problem mam tylko i wylacznie w tej 1 grze, temperatury nie wiem jakie sa, ale czasami jak minimalizyje to mam grafe >100 i procek 8x (zgaduje ze 85-90 sie wylacza

wiec zna ktos taki program ? XD


(Adzik007) #5

nikt nei zna takiego programu ? ;[