Laptop Samsung r522 - problem z ekranem(artefakty)

Witam. Mam poważny problem z moim 6letnim laptopem Samsung r522. Otóż przedwczoraj mój notebook zaskoczył mnie w postaci małych artefaktów-. Olałem to, jednak potem doszło do nagłej zwiechy systemu. Monitor został zasypany artefaktami. Po odzyskaniu przez mego laptopa świadomości, pojawił się komunikat w stylu “sterownik ekranu przestał działać, ale odzyskał sprawność”. Wtedy trochę mnie ta sytuacja wystraszyła i zacząłem szukać rozwiązania tego problemu w Google. Zainstalowałem nowsze sterowniki i problem ustąpił, jednak radość nie trwała wiecznie. Wczoraj podczas oglądania filmu znów zaczął sypać artefaktami tudzież ponownie pojawiał się zacytowany przeze mnie komunikat. Teraz doszło do apogeum. Laptop włącza się do komunikatu napraw system. Nie może wczytać systemu, a artefakty zrobiły się bardziej efektowne. Już w biosie pojawiają się kolorowe paski. Co może być przyczyną tej przykrej sytuacji? Jak temu zaradzić? Dołączam fotografie:

 

http://zapodaj.net/c6bbfb058fded.jpg.html

 

http://zapodaj.net/7be77718d1a9d.jpg.html

 

http://zapodaj.net/20f724ae06077.jpg.html

 

http://zapodaj.net/309b51eafece9.jpg.html

 

Karta graficzna to ATI Mobility Radeon HD4650

System Windows 7 32bit

 

PS. Zapomniałem jeszcze dodać, że laptop zawsze był dość ciepły po lewej stronie klawiatury. Naprawa systemu nic nie pomogła.

Przegrzanie lub uszkodzenie karty grafiki - laptop dziadek.

 

Sprawdź na zewnętrznym monitorze.

Jest dokładnie jak  JNJN pisze  - na 90% umiera  karta graficzna - jest pewna szansa  że  tylko się przegrzewa  i po wyczyszczeniu i konserwacji układu chłodzenia  laptopa  będzie  poprawa (jak to zrobić  np na tym filmiku jest  pokazane https://www.youtube.com/watch?v=hh9Puu94nMg), pozostałe 10% możliwości to uszkodzenie  taśmy matrycy to łatwo zweryfikować  podłączając  laptopa pod zewnętrzny monitor

Na innym monitorze jest to samo, więc chyba karta graficzna umarła. Jeszcze przeczyszczę laptop i dam znać.

Edit: czyszczenie nic nie pomogło. Chyba nie obejdzie się bez serwisu. Dzięki za pomoc.