Laptop strasznie zwolnił

(Piwasilewski) #1

Witam !

Ostatnio przeskanowałem kompa w poszukiwaniu wirusów, wykrył trojana, ale od razu go usunąłem, lecz po może tygodniu komputer z dnia na dzień strasznie zwolnił - internet mam 8Mb/s a strona np.google ładuje się ok 7 sekund. Kompletnie nie wiem co z tym zrobić, a gdy wchodzę w menadżera to zużycie procesora wynosi od 1% do max 13%, jedyni pamięć fizyczna to ok. 60%. Nie znam się za bardzo na kompach, nie wiem jakie szczegóły muszę jeszcze podać, więc jak coś jest jeszcze potrzebne to piszcie, aha i jeszcze dodam że co dwa dni od zwolnienia robię pełnego skana i nic nie wykrywa.

(Nadi) #2

Może spróbuj przeczyścić komputer ze śmieci.Z takich bezpiecznych narzędzi polecam CC’leaner lub Jet Cleaner.

(-=RaFaL=-) #3

Najprostsze i najszybsze rozwiązanie - format. Nie wiesz o co chodzi i sytuacja cię przerasta - format.

Wypada od czasu do czasu zrobić nawet na laptopie taki refresh.

(Piwasilewski) #4

Jest o wiele lepiej po jet cleanerze :slight_smile: Niestety nie idealnie…

Ogólnie laptop strasznie długo się uruchamia.

(rgabrysiak) #5

Cześć

-=RaFaL=- jak masz podawać tak idiotyczne rozwiązania to lepiej nic nie pisz.

klonyyy uporządkuj autostart, odinstaluj zbędne programy, zaktualizuj system oraz pozostałe programy, zdefragmentuj partycje.

(falcon89) #6

Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/en/dow … adwcleaner

Zamknij przeglądarkę.

Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń (komputer uruchomi się ponownie).

(Piwasilewski) #7

Jakim bezpiecznym programem mogę zdefragmentyzować laptopa ? Naprawdę nie chcę sobie więcej napsuć przez ściągnie jakichś niezaufanych programów.

(rgabrysiak) #8

Cześć

Jeżeli nie chcesz instalować dodatkowych programów spróbuj zdefragmentować partycje systemowym programem.

Autostart już uporządkowałeś?

(Piwasilewski) #9