Laptop strasznie zwolnił

Witam !

Ostatnio przeskanowałem kompa w poszukiwaniu wirusów, wykrył trojana, ale od razu go usunąłem, lecz po może tygodniu komputer z dnia na dzień strasznie zwolnił - internet mam 8Mb/s a strona np.google ładuje się ok 7 sekund. Kompletnie nie wiem co z tym zrobić, a gdy wchodzę w menadżera to zużycie procesora wynosi od 1% do max 13%, jedyni pamięć fizyczna to ok. 60%. Nie znam się za bardzo na kompach, nie wiem jakie szczegóły muszę jeszcze podać, więc jak coś jest jeszcze potrzebne to piszcie, aha i jeszcze dodam że co dwa dni od zwolnienia robię pełnego skana i nic nie wykrywa.

Może spróbuj przeczyścić komputer ze śmieci.Z takich bezpiecznych narzędzi polecam CC’leaner lub Jet Cleaner.

Najprostsze i najszybsze rozwiązanie - format. Nie wiesz o co chodzi i sytuacja cię przerasta - format.

Wypada od czasu do czasu zrobić nawet na laptopie taki refresh.

Jest o wiele lepiej po jet cleanerze :slight_smile: Niestety nie idealnie…

Ogólnie laptop strasznie długo się uruchamia.

Cześć

-=RaFaL=- jak masz podawać tak idiotyczne rozwiązania to lepiej nic nie pisz.

klonyyy uporządkuj autostart, odinstaluj zbędne programy, zaktualizuj system oraz pozostałe programy, zdefragmentuj partycje.

Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/en/dow … adwcleaner

Zamknij przeglądarkę.

Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń (komputer uruchomi się ponownie).

Jakim bezpiecznym programem mogę zdefragmentyzować laptopa ? Naprawdę nie chcę sobie więcej napsuć przez ściągnie jakichś niezaufanych programów.

Cześć

Jeżeli nie chcesz instalować dodatkowych programów spróbuj zdefragmentować partycje systemowym programem.

Autostart już uporządkowałeś?

Nie za bardzo wiem co masz na myśli mówiąc uporządkować, naprawdę słabo znam się na kompach, za to użyłem już adwcleaner’a, jak to coś pomoże to mogę dać wynik z notatnika.

Cześć

Pobierz i zainstaluj program CCleaner.