Laptop uruchamia się do ekranu "zapraszamy" po czym nie ładuje się

Witam. 

Otóż od paru dni borykałem się z problemem zawieszającego się laptopa. Po uruchomieniu zawieszał się w losowych momentach i odstępach czasu, aż doszło do tego, że po uruchomieniu ładował się pulpit itd. po czym laptop zawieszał się na amen a ja mogłem ruszać jedynie kursorem. Tryb awaryjny działał bez problemów, więc postanowiłem wybrać opcję przywracania systemu, lecz występował ciągły błąd, że " narzędzie nie mogło wyodrębnić pliku etc.". Zacząłem kombinować i wyczytałem na internecie, żeby wejść w wiersz poleceń i wpisać komendę “msconfig” po czym wyłączyć niepotrzebne procesy i odznaczyć opcję " bezpieczny rozruch". Tak też zrobiłem i  powyłączałem wszystkie usługi prócz tych, gdzie w nazwie widniał “microsoft”. Laptop się załadował, cały pulpit itd. po czym się zawiesił. Już go miałem wyłączyć, gdy zadzwonił telefon i ja na chwilę wyszedłem z pokoju. Kiedy wróciłem, to miałem go już wyłączyć, ale od tak jeszcze ruszyłem myszką i przejechałem po ikonach widać było, że się podświetliły. Spróbowałem włączyć przeglądarkę - działa, załadować facebooka - działa no nie wierzyłem własnym oczom. Uruchomiłem go ponownie i problem z zawieszeniem znowu wystąpił, ale tym razem postanowiłem poczekać. Z dokładnością w zegarku laptop odwieszał się po 8 minutach za każdym razem, kiedy go uruchamiałem ponownie. Wtedy przeskanowałem go aplikacją " adwCleaner", a następnie " Malwarebytes anti-malware" ( aplikacja wykryła 11 plików, które usunąłem) . I tutaj napotykam problem - po uruchomieniu laptopa system windows się ładuje, wszystko jest w porządku, ale po załadowaniu ekranu “zapraszamy” powinien się ładować pulpit itd. Tak się nie dzieje i zamiast tego widnieje czarny ekran z kursorem ( kursor jest razem z tym kółkiem niebieskim, że coś się ładuje) po chwili wyskakuje załadowany antywirus na środku ekranu ( ten robocik z napisem ESET ) i znika, a a zostaję z czarnym ekranem i kursorem, którym mogę jedynie kółka porobić na ekranie :D. Poniżej zamieszczam raporty skanu przeprowadzonego aplikacją adwCleaner ( skan był przeprowadzany tymi programami PRZED pojawieniem się problemu z czarnym ekranem).

adwCleaner

http://wklej.org/id/2782438/

Przed chwilą wgrałem ESET uninstaler i z poziomu wiersza poleceń usunałem go, bo wyczytałem, że to może być też przyczyną, ale problem dalej stoi w miejscu i dodatkowo przeprowadziłem jeszcze skan aplikacją OTL, poniżej zamieszczam raporty.

Extras:

http://wklej.org/id/2782444/

OTL:

http://wklej.org/id/2782445/

 

Jeśli jakiś fachowiec znalazł by chwilę czasu i mógł zerknąć na ten temat, to bardzo proszę o pomoc, bo ja w tych sprawach jestem zielony. Pozdrawiam :slight_smile:

Edytując post:
Nie wiem, czy jest to istotne, ale przed chwilą na pulpicie zauważyłem, że pojawiły się 2 pliki tekstowe podświetlone na szaro, których wcześniej nie było. Oba nazywają się desktop.ini w czym różnią się zawartością.

1 plik:

http://wklej.org/id/2782451/

 

 

2 plik:

http://wklej.org/id/2782452/

Nikt już nie sprawdza logów z starego OTL. Wątpię żeby problem powodował wirus.

desktop.ini to są pliki systemowe.

A coś więcej możesz powiedzieć ? Czy jest jakaś szansa naprawy tego błędu ? Oprócz formatowania dysku.

Skan FRST według poradnika:

 

Raporty z programu FRST:

Frst

http://wklej.org/id/2782470/

Addition

http://wklej.org/id/2782475/

Shortcut

http://wklej.org/id/2782473/

 

 

Laptop pozostawiony dłużej na czarnym ekranie włączył się. Wszystko działa jak należy. Fakt faktem, że chciałbym usunąć przyczynę tego błędu, bo za którymś razem wkońcu się może w ogóle nie włączyć. Zostawiłem go na 15 minut akurat wróciłem z zakupów no i działa normalnie.

Błąd odczytany z systemowego podglądu zdarzeń może oznaczać problem z dyskiem:

 

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem: chkdsk c: /f
Zatwierdź sprawdzanie przy następnym uruchomieniu komputera.

 

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem: sfc /scannow

 

 

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView

 

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST

 

Po przeprowadzeniu skanu komendą sfc /scannow wyskoczyło, że funkcja ochrony odnalazła uszkodzone pliki, ale niektórych z nich nie może naprawić i szczegółów trzeba szukać w c:\Windows\Logs\CBS\CBS.log - jeśli chodzi o ten plik, to jego zawartość wygląda następująca:

http://wklej.org/id/2782609/

Jeśli chodzi o Bluescreenview:

http://wklej.org/id/2782610/

Natomiast raport wykonany przez  FRST “Naprawa” wygląda tak:

http://wklej.org/id/2782612/

 

Po ekranie “Zapraszamy” dalej pojawia się czarny ekran z tym, że nie widać kursora, ale za to ładuje się pulpit itd. w ramach czasowych 5-8 minut. 

Nie wiadomo jaka jest przyczyna tego problemu.

Czyli nic nie da się zrobić i pozostaje tylko format ?

a mógłbyś wkleić raport smart dysku - może być z prog. HD tune?

Skan dochodzi do połowy i na chwilę zawiesza mi laptopa dopóki nie wyskoczy ten błąd. Próbowałem kilkukrotnie. 

skannn.png

Przeprowadzę jeszcze “Error Scan” i wstawię wyniki jeśli się uda.

Również próbując wykonać “Error Scan” laptop się zawiesza i nie reaguje.