Laptop za 2k zł

Cześć,
za rok mam ślub, dlatego nie mogę szaleć z pieniędzmi.
Szukam laptopa za około 2k zł:

  1. lekki,
  2. 14",
  3. w podróż,
  4. do oglądania co jakiś czas filmów z narzeczoną,
  5. może raz na jakiś czas pograć w jakąś grę,
  6. studiuję też zaocznie, więc dobrze jakby trochę trzymała bateria :wink:
  7. nowy.

Myślałem o tym:

  1. https://allegro.pl/laptop-lenovo-ideapad-320s-14ikb-i3-ssd-pcie-w10-i7634344940.html

  2. https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/acer-swift-3-sf314-52-3862-14-intel-core-i3-7100u-4gb-ram-128gb-dysk-win10.bhtml

Co o tym sądzicie?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc! :slight_smile:

Nie różnią się praktycznie niczym. Do Twoich wymagań będą OK, z wyłączeniem gier innych niż te sprzed 10 lat (3D). Laptop jest ok, ale dla mnie niewidze jego niszy:) Mobilnściowo przegrywa z atomami, a nie zapewnia wiele większej wydajności;-)

Łoł…no tu kolega poleciał. :wink: Mówić, że Atomy są niewiele mniej wydajne od i3-7100U to troszkę spore niedopowiedzenie. Jeżeli chodzi o mobilność - wielu wystarczy fakt mniejszego rozmiaru niż standardowe 15" (taki 14" spokojnie zmieści się do każdego przeciętnego plecaka czy torby naramiennej, a nie można tego powiedzieć o 15"), no i też są sporo lżejsze od 15".

Z Twoimi wymaganiami aż się prosi o laptopa z Ryzenem. I jeżeli byłbyś w stanie nieco nagiąć te 2000 zł:


Wydajniejszy niż i3-7xxxU (ba, bliżej mu w sumie do i5-7xxxU), do tego zintegrowane GPU Vega w Ryzenach bije na łopatki intelowskie układy. Spokojnie na tym pograsz w każdy tytuł e-sportowy, a i część nowszych gierek tj. Battlefield 1, CoD:WW2 czy FIFA19 będzie w miarę grywalnych. Oczywiście w niższych rozdzielczościach i najniższych ustawieniach graficznych.
Laptop ma drugi slot na RAM, także zdecydowanie zalecane byłoby dokupić z czasem dodatkowe 4GB (koszt paruset złotych). Jest też nieco lżejszy niż Acer. :wink: