Laptop zawiesza się podczas pobierania

Jeśli to zły dział to przepraszam i proszę o przeniesienie.

Mam dość dziwny problem, mianowicie podczas pobierania czegokolwiek z Internetu komputer się przywiesza. Podobnie rzecz się ma gdy oglądam na przykład filmy na youtube. Po chwili ściągania, komputer łapie “zwiechę” na około 2 minuty, w tym czasie ściąganie się przerywa i komputer wraca do normalnej pracy, po wznowieniu ściągania/oglądania filmu na yt sytuacja się powtarza i szczerze powiem, że nie przychodzi mi za bardzo do głowy co to może być, dlatego zwracam się do Was o pomoc, tylko proszę piszcie tak, żebym zrozumiał, bo jestem totalnym laikiem komputerowym.

Pozdrawiam :wink:

Hej,

A jakiego pakietu zabezpieczającego używasz?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Używam avast!, ale szczerze powiem, że jakoś nie widzi mi się, żeby to była kwestia anty virusa, dodatkowo czasem po zawieszeniu pojawia się komunikat, że sterowniki ekranu przestały działać.

Hej,

Więc na początek spróbuj wyłączyć ochronę systemu plików i sprawdź, czy jest jakakolwiek poprawa.

Próbowałeś przeinstalować sterowniki do karty graficznej?

Pozdrawiam,

Dimatheus

TO nie avast, wyłączyłem go i problem nadal się powtarza. Sterowniki też nie, zaktualizowałem je i problem nadal się pojawia, podejrzewam, że komunikat ma związek z zawieszeniem się komputera i na ten czas sterowniki przestają działać. To też raczej nie dysk, bo próbowałem ściągania na dysk zewnętrzny.

Hej,

Wszystkie sterowniki masz aktualne i zainstalowane?

Uruchom zamiennik menadżera zadań - Process Explorer - i sprawdź w nim, jaki proces zawiesza system.

:arrow: Korzystasz z jakiejś zapory sieciowej?

:arrow: Jak wygląda wykorzystanie RAM’u i czasu procesora w czasie samego ściągania?

Testowałeś dysk jakimkolwiek programem - na przykład HD Tune?

Pozdrawiam,

Dimatheus

tak, są aktualne, przyczym mam geforce gt220m - może aktualne sterowniki nie wspierają już tak starej karty? (mam sterowniki geforce 331.58)