Legalność linuxa

mam takie pytanie otóż zastanawiam się nad kupnem systemu operacyjnego Linux Mandriva 2007. Jestem a raczej będę początkującym użytkownikiem linuxa i sądzę że ta dystrybucja będzie dla mnie odpowiednia. Chciałem zakupić ów system na allegro i mam pytanie czy kopie które tam są sprzedawane są legalne bo w internecie widziałem PowerPacki, które kosztują nawet 300 zł. Czy jeśli zakupię Mandrivę na Allegro, będzie ona legalna. Pozdrawiam

mandriva jest na licencji gnu. Możesz śmiało kupować i użytkować. Jest to legalne

ooooo to wielki thx za info bo sie bałem że coś nie tak UlrichLyoko jeszcze raz thx

nie do konca tak smialo bo jezeli chodzi o wersje power pack to zawarte sa tam tez pakiety komercyjne i w zwiazku z tym kopiowanie i sprzedaz na allegro nie jest legalna

może zamiast na allegro kup s w sklepie w media mark też sprzedają

i tu też http://www.mandrivastore.pl/?show=pwp_gold_2007

sphinx

jezeli jest to wersja free to moze byc sprzedawana na allegro i jest to legalne tylko ze taka wersje mozesz sobie pobrac tez za darmo z internetu i nie patrz na te niby specjalne super wydania na kilku plytach dvd bo to zazwyczaj zwykla plytka mandrivy free a reszta to jakies pierdoly

akurat mylisz sie i to bardzo…Te “pierdoly” to sterowniki graficzne, kodeki, cedega i cross over (w wersji box). Wiec kupowanie mandrivy jest sensowne dla początkujących, mogą zupełnie bezstresowo przejsc w swiat linuksa, zainstalowac i korzystać z bogato skonfigurowanego systemu…

ok thx wam za pomoc i na koniec mam jeszcze jedno ptanie. http://allegro.pl/search.php?string=mandriva który pakiet polecalibyście kupić. zaznaczam że jestem pozcątkującym użytkownikiem i zależy mi na prostocie oraz możliwości zainstalowania jak największe liczby sterów, gdyż do kompa mam plyki ale z instalacjami sterow dla windows oczywiście chcialbym tez zainstalowac neostrade ale to chyba w inny sposob sie robi. jesli wiecie jak pomozcie. jeszcze raz wielkie THX