mam problem z klawiaturą w Lenovo B560. W laptopie padł mi dysk i oddałam go do naprawy (komputer nie jest już na gwarancji), laptop ma wymieniony dysk na nowy, a klawiatura “zwariowała”. Pojawiają się zupełnie inne litery, niż te naciskane, część klawiszy w ogóle nie działa. Panowie z serwisu mi powiedzieli, że tu pomóc może tylko wysłanie laptopa do serwisu Lenovo, gdzie wgrają oryginalne sterowniki (koszt ok. 300zł). Czy to ostateczność?
W menadżerze urządzeń wyszukaj klawiaturę i wybierz opcje: “skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu” albo “aktualizuj oprogramowanie sterownika”.
Możesz też spróbować odłączyć zasianie oraz wyjąć baterię - po odłączeniu zasilania przetrzymaj “włącznik” przez minimum 15s.
PS. Mam wrażenie, że serwis chcę cię naciągnąć…Dyski w laptopach padają od tego, że pracują na niestabilnym podłożu np. trzymanie urządzenia na kolanach.
I pytanie, czy wcześniej przed serwisem klawiatura działała poprawnie, jeśli tak, oddaj do serwisu i mają to zrobić nieodpłatnie w ramach gwarancji na naprawę.