Witam mam problem 3 tygodnie temu oddałem laptopa na gwarancje za pośrednictwem media expert do serwisu lenovo porty usb nie dzialaly oraz wejście słuchawkowe. Dzisiaj pani z media expert dzwoni i mówi że lenovo dało kosztorys za uszkodzenie mechaniczne wyłamana klatka przy wentylatorze tylko że ja oddawałem laptopa bez żadnych uszkodzeń mechanicznych. Lenovo chce za to 300 zł ! Powiedziałem pani żeby wysłali zdjęcia uszkodzenia. Czy wiecie jak dalej mogę postępować w tej sprawie ?
Musisz udowodnić, że TY oddawałeś laptopa bez tych uszkodzeń(wyłamanej klapki).
Przy sporządzaniu protokołu gwarancji sprzedawca powinien opisać sprzęt i uszkodzenia w sposób dokładny. A ty powinieneś zrobić zdjęcia całego laptopa przed oddaniem.
Zdjęć brak jednak sprzedawca przy robieniu protokołu opisywał sprzęt i napisał jedynie lekkie ryski na ekranie ; /
Więc uczep się tego jak tonący brzytwy i jakoś przepchnij w Lenovo. Innego wyjścia nie masz.
ok postaram się to załatwić w grzeczny sposób :)
Jak masz cierpliwość… nie tak dawno były już problemy z serwisem opisywane i dyskutowane.