Luki_2
(Luki_2)
22 Listopad 2012 11:21
#1
Oczywiście bez utraty gwarancji…
Chciałbym przeczyścić klawiaturę, aby taki klawisz K nieco lepiej mi łapał.
Źle może nie jest, ale odnoszę wrażenie, że z czasem może być gorzej…
W tego typu klawiaturach jak w tym laptopie łatwiej paprochy włażą tam gdzie nie trzeba.
“K” czy “J” które jest koło K chodzi minimalnie gorzej niż pozostałe klawisze i np. przy
wciśnięciu któregoś z nich lekko, z rogu - bywa nierzadko, że nie łapie, gdy inne łapią.
adam9870
(adam9870)
22 Listopad 2012 21:54
#2
Z klawiaturą nie powinno być problemu, ale nie wiem czy bez utraty gwarancji. Skontaktuj się z producentem i zapytaj.
Lenovo
Infolinia wsparcia technicznego:
Tel. +48 22 760-73-00
http://www.lenovo.com/contact/pl/pl/
gural777
(Gural777)
24 Listopad 2012 10:05
#3
Klawiatura jest w jakimś stopniu elementem eksploatacyjnem i nie wiąże się z utratą gwarancji .Klawiatury nie posiadają unikatowego S/N tylko nr części więc też nie dojdą czy to była twoja oryginalna czy wymieniłeś sobie.
Luki_2
(Luki_2)
11 Luty 2013 19:56
#4
Dzięki wszystkim za odpowiedzi