Witam mam mały problem.Chodzi oto że klawisz myszy nie zawsze reaguje żeby to zrobił muszę MOCNO go przycisnąć,albo kliknąć 2 albo 3 razy.Myszka ma zaledwie miesiąc a szwankować zaczęła wczoraj.
Model myszki : Tracer battle heroes gunner.
Witam mam mały problem.Chodzi oto że klawisz myszy nie zawsze reaguje żeby to zrobił muszę MOCNO go przycisnąć,albo kliknąć 2 albo 3 razy.Myszka ma zaledwie miesiąc a szwankować zaczęła wczoraj.
Model myszki : Tracer battle heroes gunner.
Sterowniki zainstalowane ? Sprawdź styk kabla.
Zawsze możesz oddać mysz na gwarancję.
Nawet myszka za 25zł powinna mieć jakąś gwarancje.
Ja oddałbym do sklepu
pżyćisk
`` razi w oczy
reaguje może przycisk gorzej od prawego (naciskanie toporniejsze)?
Sterowniki są zainstalowane,Prawy przycisk działa i reaguje normalnie i od razu.Gwarancje posiadam na 24 miesiące ale pudełko wyrzuciłem
Pudełko nie jest potrzebne do gwarancji. Jedynie dowód zakupu.
Czyli co zaniosę myszkę sprzedawcy w neonecie i on normalnie ją weźmie pod gwarancje bez pudełka ?
Tak.
Trochę nie chce mi się wierzyć,ponieważ kiedyś mój kolega zaniósł do gwarancji klawiaturę bez pudełka i nie przyjęli jej własnie z braku pudełka.
Jak nie masz 2-3 km do sklepu to możesz pojść/podjechać, ostatecznie do sklepu / infoloni przedzwonić.
www.google.pl/search?q=neonet+kontakt (dopisz miasto/+ulice jak Google źle określi twoją lokalizacje).
To głupio zrobił, bo sklep ma taki obowiązek. Jeśli tego nie zrobił to zawsze można było się odwoływać wyżej.
Z drugiej strony jeśli problem wystąpił po pewnym czasie, możesz tez się bezpośrednio zwrócić do producenta.
A jak można się do niego zwrócić ?
Napisac? Zadzwonić ?
Ok spróbuje
Sklep nie ma prawa odmówić przyjęcia czegoś na gwarancji ze względu na brak opakowania. Jeśli konkretny sprzedawca odmawia, to należy dyskutować, poprosić o kierownika, poprosić o jego imię i nazwisko i złożyć pisemne zażalenie, …, pójść do rzecznika praw konsumenta, …
Trzeba być asertywnym i dostosować do sytuacji. Jak się trafi na d?pka, to trzeba się na chwilę samemu nim stać.
Inna sprawa, że sklep (w przypadku gwarancji, a nie rękojmi) jest jedynie pośrednikiem między tobą, a producentem/dystrybutorem. Więc tak naprawdę jego rola ogranicza się do przekazania sprzętu do centrum serwisowego. W zależności od sytuacji może być wygodniej samemu załatwić sprawę bezpośrednio z producentem.
Inna sprawa to rękojmia i “niezgodność towaru z umową”. Od strony konsumenta kwestia wygodniejsza. Wtedy nie interesuje cię jak sprzedawca załatwi sprawę. Chcesz po prostu sprawny sprzęt lub zwrot gotówki. Jeśli sprzedawca sprzedaje szmelc (mysz za 25zł…) to już jego ryzyko.
Zgodnie z polskim prawem, cokolwiek kupisz ma działać przez 2 lata (rękojmia) przy normalnym użytkowaniu.
https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/terminy-rekojmi-za-wady-fizyczne
Jeżeli myszka reaguje na polecenia, ale tylko wtedy jak klikasz bardzo mocno, to to wygląda tylko na problem sprzętu, a nie sterowników. Ja to samo miałem ze swoim padem, jeden przycisk wymagał 2 razy więcej siły do aktywacji niż pozostałe. Więc tylko gwarancja. I nie masz obowiązku trzymać wszystkich pudełek z rzeczy które kupujesz, wystarczy Ci tylko dowód zakupu
Też tak myślę że to jakiś problem mechaniczny np. wadliwy model lub ją zużył i myszka nie wytrzymała tempa (ja tak zabiłem myszkę z promocji jak otwierali w centrum handlowym nowy punkt Saturna - myszka bezprzewodowa Vakoss).
Wada tej kupionej w promocji to ten lewy klawisz że po 3 dniach intensywnego użytkowania, że zaczął szwankować, dwa lakier jakim była pokryta (obecnie wygląda jakby ją ktoś pumeksem / pilnikiem obdrapał).
Zaleta że w porównaniu do takiej za 40 złotych jest dużo bardziej precyzyjna.