Lexmark prospect pro250. Nie można pobrać listy aplikacji

Witam

Zakupiłam dzisiaj drukarkę Lexmark prospect pro250 i po skonfigurowaniu sieci WIFI nie mogę skanować, ponieważ pojawia się komunikat na drukarce, że nie może pobrać listy.

Nie bardzo wiem jak ja mam tą drukarkę zmusić aby zaczęła skanować po przez komputer. Drukować drukuje. Jak zadaje jej skanowanie bezpośrednio po przez panel sterowania w drukarce, to daje rade zeskanować i zapisać plik na pendrive.

Wydaje mi się, że już wszystko zrobiłam aby ten problem zlikwidować (wgrałam nowy firmware, zainstalowałam nowe sterowniki plus zresetowałam komputer) i niestety te wszystkie czynności nic nie dały.

Liczę, że może Wam udało się ten problem jakoś rozwiązać. A jeśli nie to, oddam ją do sklepu ;(

Pozdrawiam i czekam na Wasze sugestie :slight_smile:

Łącznie z telefonem do pomocy technicznej?

Dzisiaj mamy niedzielę, prawda…?, więc na pewno pomoc techniczna nie wypowie się na ten temat.

Dlatego będę dzwonić w poniedziałek i jeśli podczas rozmowy okaże się, że powinna jechać do serwisu, to oddam ją do sklepu. W zamian wezmę HP, który też miał funkcje WIFI, z tymże kartridże posiadają cała elektronikę u siebie, a nie w drukarce jak jest w przypadku lexmarka.

Zainstaluje ją całkowicie po przez USB ( tzn. przy instalowaniu nie wybiorę WIFI jako połączenia) i wtedy się przekonam czy wreszcie zacznie skanować. jeśli tak, to po walczę o nią w poniedziałek jeszcze raz z udziałem sieci WIFI i wtedy się zobaczy co dalej z nią będzie.

Pozdrawiam i czekam na dalsze Wasze sugestie. Fajnie by było, gdyby ktoś się wypowiedział nt; ktoś kto ten model drukarki posiada u siebie. :slight_smile: