Witam, mam problem z wgraniem nowego softu na telefon lg k4 2017 m16010F ( tak pozakał LGMobile Support Tool). Mój problem polega na tym że podczas rozmowy telefon się wyładował, w momencie podłączenia do ładowarki nie chciał się włączyć bo po wyskoczeniu 2 loga Lg jest tylko pulsowanie loga i na tym się kończy, bez ładowarki taki sam problem. na moje sypnął się soft a wiec pobrałem odpowiedni soft, włączyłem download mode i chciałem wgrać go za pomocą lg flash tool 2014, telefon wykrywa wszystko jest ok ale gdy juz ma zaczynać wgrywać się soft to wyskakuje błąd “contact the system administrator” próbowałem już pobierać inny soft itp zero pomysłów. A wiec pobrałem program “LGMobile Support Tool” który w zasadzie miał pomóc w naprawie telefonu, lecz w momencie zakończenia aktualizacji softu problem nadal jest ten sam bo widzi soft jako aktualny a poprawek nie chce zrobić żadnych. A wiec kolejna opcja pobrałem “LG Bridge” i spróbowałem w tym programie “Uaktualnij naprawę błędów” niby wszystko się zrobiło bo pobrało co miało pobrać na końcu pisało że zostały wprowadzone poprawki, lecz błąd nadal jest ten sam w momencie gdy włączy się 2 logo lg i wiesza się na pulsowaniu tego loga i nic wiecej sie nie da zrobić. jest ktoś w stanie pomóc? Sterowniki wszystkie aktualne bo telefon normalnie łączy się i programy go widzą normalnie, próbowałem różnych kabli, zmieniałem porty usb i nadal to samo.