LG KF750 Secret : zgasł przycisk na panelu dotykowym


(Voodek Debesciak) #1

Problem jest taki jak w temacie.

Chciałbym się więc was spytać, czy mogę tą usterkę oddać na gwarancję?

Nadmieniam ze telefon mam od soboty :stuck_out_tongue:

Wyświetlacz jest z hartowanego szkła, łatwo jest go upalcować (jest to nieuniknione), wiec pare razy przecierałem go wilgotnym wacikiem, jednak wątpie aby usterka była z tym faktem związana, gdyż przycisk który wysiadł jest stosunkowo daleko od krawedzi szybki. Prędzej mógłby być to lewy przycisk kierunkowy, jednak to nie on...

Co o tym myslicie?

Jak długo może potrwać serwis?

czy dostane d Play telefon zastępczy? Mam w domu inne telefony ale kazdy ma blokade simlock ...


(Pawbrotm) #2

Telefon pójdzie do CCS?


(Voodek Debesciak) #3

A co to jest bo sie nie orientuje. Oddam go do salonu play gdyz potrzebuje telefonu zastępczego..


(Pawbrotm) #4

CCS - Cyfrowe Centrum serwisowe.

Poza tym to już nieaktualne, bo CCS nie serwisuje LG.

Jeśli chodzi o telefon zastępczy, to jeśli go dostaniesz, to możesz mówić o szczęściu, bo podobno w Play notorycznie ich nie ma.

Moja Toshiba G500 leżała w serwisie (CCS) miesiąc, ale u mnie była zupełnie inna sytuacja (zakończona wymianą telefonu na inny).

U ciebie serwis na pewno będzie krótszy, zwłaszcza, że podobno sewis ma 2 tygodnie na przywrócenie telefonu do życia.

Poza tym można oddać na gwarację, jeśli jesteś pewny, że usterka jest nie z twojej winy, bo jeśli powiedzą, że z twojej, to już masz po gwarancji.


(Bukosss) #5

Witaj,

Instrukcja mówi w jaki sposób czyścić telefon... SUCHĄ szmatką. Możliwe, że akurat w miejscu, w którym przecierałeś, znajdowały się styki panelu.

Niemniej jednak... Oddaj telefon na gwarancji. Jest duża szansa, że zostanie naprawiony.

Co do PLAYa - telefon zastępczy leży w dobrej woli salonu jedynie.

Co do samej naprawy - polecam ominąć salon i wysłać telefon samemu do serwisu LG BRC w Mławie. Jak? Zadzwoń na infolinię LG 0-801-54-54-54 lub 022-454-54-54, tam zamówisz kuriera, który zabierze i odwiezie telefon bezpośrednio od/do Ciebie. Potrwa to ok. 5 dni roboczych. Potrzebujesz karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu. Nie zapomnij o opisie usterki.

Pozdrawiam,

B