LG SWIFT 7 - PLAY - brak połączenia z netem

Nie mogę się połączyć z internetem, a mam wykupiony pakiet.

Zbytnio nie wiem co zrobić, bo się boję, że coś pójdzie nie tak :confused:

Prosiłym o radę co zmienić i jak to zmienić, bo im czym nowsze telefony, tym więcej problemów mają :confused:

1.Dostałeś sms’a aktywującego z sieci że możesz korzystać z neta/ pakiet wykupiony ?

  1. Zobacz czy masz włączony w telefonie przesył z sieci 3G lub włączone “Dane pakietowe” :stuck_out_tongue:

Ustawienia > Więcej… > Sieci komórkowe > Zaznacz Włącz przesył danych oraz odznacz Używaj tylko sieci 2G

Obok ikonki zasięgi powinno się pojawić logo 3G lub H ze strzałeczkami.

Jeżeli nie to wejdź dodatkowo do Punkty dostępowe z menu pomocniczego wybierz Resetuj do ustawień domyślnych następnie zaznacz kropkę koło APN o nazwie internet.