LG Swift GT540 - Problem z Android Marketem

Witam zakupiłem dzisiaj sobie w plusie LG Swift GT540 i mam problem z pobieraniem aplikacji. Jako, że z Androidem na telefonie mam styczność pierwszy raz i jestem laikiem w tych sprawach odwiedziłem wiele forów ale tam podawali nie jasne dla mnie rozwiązania czyli po raz kolejny można rzec wujo Google zawiódł.

Więc tak klikam zainstaluj, niby nic się nie dzieje lecz w panelu informacyjnym jest widoczny napis: Niepowodzenie Instalacji a gdy znowu wchodzę w tą aplikacje z poziomu Marketu widnieje napis Przegotowywanie do pobierania i tak w kółko.

Co powinienem zrobić? Jak dotąd próbowałem ściągać aplikacje z poziomu Wi-Fi czy przestawienie się na sieć GSM rozwiąże mój problem?

EDIT

Zapomniałem dodać, że mam Androida 1.6

Czasem właśnie Market tak wariuje - nie tylko na Swifcie. Niektórym pomaga zalogowanie się do Google Talk, innym wyczyszczenie cache Marketu (Ustawienia -> Aplikacje -> Zarządzaj aplikacjami -> Znajdź tam Usługę Market i naciśnij na Wyczyść dane), a u jeszcze innych po prostu trzeba poczekać aż mu przejdzie. w naprawdę skrajnych przypadkach może być nawet potrzebny wipe (hard reset).

Cache wyczyściłem i zastanawiam się nad usunięciem Aktualizacji. Czy to dobry pomysł? Jak usunę aktualizację to będę mógł je zainstalować z powrotem jak nie będzie poprawy? Czy da zrobić BackcUp aktualizacji Android Marketu.

Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Próbowałem pobrać Operę Mini 10.1 Beta na Androida z Android Market, ale po chwili namysłu telefon stwierdził, że: Pobieranie aplikacji nie powiodło się, spróbuj jeszcze raz. Próbowałem wszystkiego, ale nic nie pomaga. Połączyłem się do sieci Wi-Fi, w ustawieniach wybrałem to, co było zalecane przez innych użytkowników na innych forach, ale niestety Wujaszek Google wskazał niewłaściwych ludzi, na niewłaściwych forach. Proszę o pomoc mi oraz założycielowi tego tematu. Serdecznie dziękuję w imieniu własnym i założyciela. :wink: