Licencja Office 365 University po ukończeniu edukacji

Cześć,

 

Obecnie jestem studentem piątego roku, a więc spełniam wymagania, aby zakupić pakiet biurowy Office 365 University.

Mam jednak kilka pytań dotyczących licencji, na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi na stronach pomocy technicznej MS

  • Co dzieje się oprogramowaniem po zakończeniu edukacji - czy można z niego nadal korzystać przez pozostały okres, na jaki licencja została zakupiona, (czyli przez następne trzy lata),
  • Czy można dokonać reinstalacji pakietu po ukończeniu edukacji,
  • Czy kupując oprogramowanie w wersji polskojęzycznej można dokonać zmiany języka na angielski? Czy należy zakupić oprogramowanie od razu w wersji anglojęzycznej,
  • Oraz czy w przypadku wymiany komputera na nowy, można zainstalować pakiet na nowym komputerze po ukończeniu edukacji.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam,

rgabrysiak

Z tego co widzę na stronach MS,to

wynika z tego, że subskrypcja trwa 4 lata i raczej nie ma to znaczenia czy kontynuujesz naukę, czy nie. Więc po 4 latach musisz odnowić subskrybcję, a jeśli nie będziesz studiował, to zapewnie nie będziesz miał zniżek.

Cześć,

 

Dziękuję, choć powyższy zapis nie rozwiewa moich wątpliwości. Potwierdza on tylko fakt, że produkt jest przeznaczony dla konkretnej grupy osób,

Przed samym zakupem postaram się jeszcze zadzwonić do pomocy technicznej, może oni rozwieją moje wątpliwości.

Według mnie, jeśli jesteś studentem, jesteś uprawniony do zakupu licencji. Skoro licencja jest na okres 4 lat, to przez 4 lata możesz korzystać z subskrypcji. Najlepiej będzie jednak zapytać u samego producenta.

Cześć,