Mam pytanie, bo nie bradzo się orientuję. Kupiłem w tamtym tygodniu laptopa z Windowsem 8.1, ale nie mam do niego wersji pudełkowej tylko był wgrany na laptopa. Kiedy na przykład za pół roku będę musiał przeinstalować system skąd mam tego Windowsa wziąć (bo przecież za licencję zapłaciłem) ? No i co z kluczem do windowsa 8.1 ? Nie mam go naklejonego z tyłu na laptopie.
Jeżeli nie dostałeś płyt recovery to zapewne na dysku masz ukrytą partycję recovery, z której możesz przywrócić system do stanu fabrycznego - po szczegóły odsyłam do instrukcji.
Skoro to nówka laptop to 99% że masz partycję recovery i możesz śmiało w ramach potrzeb postawić system na nowo.
Zawsze możesz ściągnąć obraz systemu 1/1 i automatycznie łyknie po instalacji klucz z Bios-u co pozbawi Cie “smieci” wrzucnych przez producenta sprzętu.
Panowie, bo ja jestem laikiem w tym temacie, pomóżcie mi, bo nawet google nie chce mi pomóc, a jak już coś znajdę, to nie rozumiem tego bełkotu.
Chcę tego windowsa 8.1 którego obecnie mam zainstalowanego na kompie nagrać na płycie żeby go w awaryjnej sytuacji po prostu mieć i jak napisał kolega dwa posty wyżej chcę sobie zapisać klucz swojego systemu, który znajduje się w BIOSie. Jak to zrobić? Pytam i proszę o pomoc ponieważ nie zabardzo wiem o co chodzi z tą partycją recovery, a jak mi się kiedyś zchrzani windows, to chcę go po protu z płytki zainstalować tak jak we wcześniejszym kompie “Windows 7”, wpisać klucz i żeby mi to chulało.
Dobra, klucz produktu “odzyskałem” sobie za pomocą programu Recovery Keys, mam go już spisanego. Teraz tylko kwestia systemu. Chyba najlepiej byłoby go pobrać ze strony microsoftu ?