Liceum matematyczno-informatyczne

Witam jestem Mateusz am takie pytanie za kilka miesiecy koncze nauke w gimnazjum musze wybrac liceum chiałbym do matematyczno-informatycznego zeby sie dostac trzeba 80punktów razem przedmioty biora pod uwage to jezyk obcy informatyka matematyka i polski z matmy mam 3 jestem przecietnym ucznie ale nie orłem z matmy czy zeby byc na tym kierunku trzeba duzo umiec z matmy czy jak i co w takim liceum tzreba umiec o informatyce bardzo pomózcie wybrac mi szkołe

No ale kto ma się uczyć w tej szkole My czy Ty?

To jedna z ważniejszych decyzji na ten moment, ale musisz ją podjąć sam.

jestem w gimnazjum chiałbym pójsc d liceum informatyczno matematycznego ale jestem słaby z matmy mam 3 czy podałam co tam dokładnie takiego jest z infy i matmy

jak chcesz isc do matematyczej klasy i i jestes z niej przecietny to odtradzam Ci bo jak wyjada Ci z ROZSZERZANA matma to mozesz soebie nie poradzic.

W takim wypadku odradzam ten profil…

Myślę, że nie ma co Kolegi zniechęcać do tego zamierzenia. 8)

mateo515 - jesteś słaby z matmy, bo się po prostu nie przykładałeś do nauki. A matma ma to do siebie - że tam się nie da nadrabiać miną, tak - jak w przedmiotach humanistycznych - a zaległości rosną w tempie zastraszającym.

Ważne jest to, że pasjonuje Cię informatyka - i nadejdzie taki moment, że zdasz sobie sprawę z tego, że matma warunkuje Twoją przyszłość co do informy.

Ten moment powinien nadejść już dziś! :slight_smile:

Widziałam młodych ludzi, takich jak TY - którzy takie Twoje “3” z majcy - potrafili wyciągnąć nawet o dwa stopnie w górę. :slight_smile:

Potrafili - bo im zależało, bo mieli jakiś cel do osiągnięcia!

Jeżeli to zrozumiesz - to pół sukcesu już masz!

Jak zaczniesz to wcielać w życie - to sukces osiągniesz!

I pocieszę Cię na koniec! :slight_smile:

Znam orłów z matematyki, którzy… na rozpoczętych studiach ( !!

a ja na maturalnym z chemi mam db, i obawiam sie chemi na studiach :smiley: