xtion
(Kowalik2000)
#1
Witam.
Mam kilka list z e-mailami.
Potrzebuję je posegregować tzn. wstawiam do czegoś dane ze wszystkich list (wszystkie e-maile),
a skrypt pokazuje mi, które e-maile się powtarzają i na jakich listach znajduje się powtarzający e-mail.
Czy da się to zrobić np. w Excelu lub przez napisanie prostego skryptu.
Pozdrawiam.
_alex
([alex])
#2
Da się i w Excelu i za pomocą skryptu.
xtion
(Kowalik2000)
#3
czy możesz powiedzieć, w jaki sposób zrobić to w Excelu? 
_alex
([alex])
#4
W bardzo prosty, wystarczy podstawowa obsługa excela. Nie wiem czy ten forum jest właściwym miejscem na obuczenie obsługi excela.
xtion
(Kowalik2000)
#5
jak takie proste to podaj chociaż z jakich funkcji skorzystać 
xtion
(Kowalik2000)
#7
próbowałem z tymi funkcjami i nie działa tak jakbym chciał,
może ktoś pomoże? 
_alex
([alex])
#8
Z twojej odpowiedzi wnioskuje że nawet nie masz pojęcia co te funkcje robią.
Wyjaśnij co zrobiłeś i czym to się różni od tego co chcesz to powiem ci gdzie się pomyliłeś.