Linksys WAG200G - silne zabezpieczenie WiFi i transfer

Witam od 3 dni jestem szczęśliwym posiadaczem routera Linksys WAG200G

Chodzi on z łączem neostrady 1 MB wszystko jak do tej pory jest jak najbardziej OK. Podłączyłem jednego kompa stacionarnego poprzez kabel z zestawu. 2 Komp działa poprzez karte sieciową WiFi pod USB, plus do tego dochodzi jeszcze laptop.

Mam takie do was pytania ponieważ nie znam się aż tak dobrze na budowie domowej sieci, powiedzcie mi czym najlepiej jest zabepieczać WiFi, jakie powinienem zrobić czynności tak aby nikt nie dostał się do mojej sieci WiFi.

Na pewnym forum wyczytałem takie o to informację:

Zabezpieczenie przed intruzami powinno składać się z minimum trzech pierwszych elementów, a najlepiej z wszystkich pięciu:

  1. Włączenie dostępu przez filtrowanie adresów fizycznych kart sieciowych (MAC).

  2. Ustawienia szyfrowania minimum WPA/TKIP z wymyślonym długim kluczem.

  3. Zmiana SSID i wyłączenie rozgłaszania SSID.

  4. Wyłączenie zdalnego zarządzania routerem oraz przez WiFi.

  5. Wyłączenie serwera UPNP.

I czytając sobie pewne fora w sieci zrobiłem już następujące czynności:

Co do 1 punktu to przydzieliłem dokładnie 3 urządzenia jako te adresy MAC które mają łączyć się z moim WAG200G - komputer stacjonarny (karta USB), laptop, telefon Nokia N95 8GB. Zrobiłem to metodą że tylko te MAC mogą się łączyć z netem poprzez mój router. Rozumiem że jest to dobrze wykonany podpunkt prawda ??

Co do 2 punktu ustawiałem klucz 25 znakowy składający się z różnych liter i dałem właśnie to szyfrowanie: WPA/TKIP. Boje się ze jak nastawie WPA2 to może mi jakieś urządzenie nie działać. Także to ok wykonałem prawda ??

Co do punktu 3 - Zmiana SSID i wyłączenie rozgłaszania SSID. Tutaj nie wiem dokładnie co mam zrobić i o co tutaj chodzi. Jeśli był by ktoś tak miły aby mi to wytłumaczył był bym bardzo wdzięczny.