Linux - nagranie obrazu oraz instalacjia

Ś ciągnełem sobie linuxa Mandriva 10.1 :lol: .Chce ją sobie zainstalować (jestem zielony w instalowaniu Linuxa)

1.Pyt.-Jak mam wypalić płyte bootowalną z linuxem na nero?(nero-Express-5.5.9.9)[jak zrobić żeby mi płytke 712mb wypaliło na 700mb?)

2.Pyt.-Prosze o wyjaśnienie instalacji krok po kroku

Wersja Linuxa 3 płytowa(Mandriva-Linux-2005-Limited-Edition)


Zmiana tematu na mówiący o problemie

Areh

Instalacja -> http://www.google.com/search?q=mandriva+instalacja w sensie wybierz sobie ;]

wypal to programem alkohol 120% i daj żeby nadpalił płytę wtedy wejdzie na 700 mb 712 mb

C zy te 3 płyty z linuxem mam w nero wypalić jako płyty startowe czy zwykłe ?

N iestety skończył mi się trial a nie chce kupować tego nie jest to mi niezbendne :wink:

I jak zrobic w nero nadpisywanie płyty?

Po pierwsze - czy ściągnąłeś to w formie pbrazu iso? Jeśli tak to po prostu wypalasz i masz płytę bootowalną ;). A co do 712 mb powinno bez problemu się udać przy zastosowaniu overburningu (poszukaj sobie o nim więcej na forum).

Mam tego samego Linuxa, jego instalacja jest naprawdę prosta i intuicyjna. Jedyne, co może sprawić jakiś kłopot to partycjonowanie, najlepiej przygotować dysk wcześniej za pomocą np. Partition Magic.

Na tej stronce masz screeny z całego procesu instalacji :slight_smile:

Złączono Posta : 13.08.2005 (Sob) 11:40

wypalasz po prostu obrazy. Ten, który trzeba (1) jest już bootowalny.

PS. Masz tylko nero express?

Czyli na płyte nagrać pliki iso ? np. mandriva-linux.iso i nietrzeba ustawiać płytki bootowalnej?

Złączono Posta : 13.08.2005 (Sob) 11:44

I musze mieć partycje odzielną C:Windows D:linux?

Nie na płytę nagrać pliki iso, tylko z plików iso zrobić płytę: w nero express na początku wybierasz opcję “Obraz dysku albo zapisany projekt”, później będziesz musiał wskazać lokalizację Twojego obraz i wypalić, to wszystko :).