Witam, mnie także spotkał problem z programem Live Security Platinum.
Logi:
OLT: http://wklejto.pl/130113
Extras: http://www.wklejto.pl/130111
Prosze o jak najszybszą pomoc. Z góry dziękuję.
Acorus
(Acorus)
#2
Odinstaluj Akamai NetSession Interface.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt.
Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
Acorus
(Acorus)
#4
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Wyłącz i włącz przywracanie systemu.
http://www.searchengines.pl/Czyszczenie … 41981.html
Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.
Wielkie dzięki. Wszystko działa jak dawniej.