Witam, kupiłem Liveboxa i dioda ADSL ciągle mruga i nie może sie zsynchornizować. W panelu konf. pisze, że kabel ADSL nie jest w ogóle podłączony. Stary router działa, tylko sie cały czas rozłącza. Prosze o pomoc
Ford , może jest coś na lini telefonicznej. Dzwoniłeś do działu technicznego TP? Chodź w sumie, może się spodziewać odpowiedzi z ich strony.
Tak dzwoniłem i powiedzieli, że sprawdza linie i zadzwonią jutro. Ale dziwne czemu ten router działa, a Livebox nie. Specjalnie kupiłem Liveboxa, bo router sie rozłącza, a tu jeszcze większy cyrk ;/
prawde mówiąc livebox to też router po części…
Nie tylko po części, ale i w całości Livebox jest routerem…
Sprawdź czy aby napewno nie masz mikrofiltra przed LB, zobacz czy jest podłaczony do dobrego portu - Line.
Jak router się rozłaczał to trzeba było od razu dzownić na 0 800 102 102
Jak masz możliwość to sprawdź też jakiś modem - Sagem, SpeedTouch, albo ZTE… Jak na nich jest synchro to masz słabe parametry linii, bo LB i inne routery potrzebują lepszej linii… W takim wypadku wyślą partnera technicznego który stwierdzi, ze trzeba obnizyć speed na Twojej linii i będzie działać…
Co do całego problemu to może zawiesił sie port na “centrali”
W sumie wszystko co tu pisałem usłyszałeś od konsultanta… Ale to tak dla informacji innych userów i nie-konsultantów…
Dzwoniłem… Polecił odłączyć telefony na 30 minut i zresetować router :o
Nie mam modemu.
Neo 1MB mam od pół roku i przez te pół roku router nie rozłączył sie nawet na 2 sekundy, a od 3 tygodni jest to standard więc coś tu nie gra.
Złączono Posta : 20.08.2007 (Pon) 22:25
Jest to możliwe, że to wina gniazdka telefonicznego? Bo zostało ono lekko “uszkodzone” i od tego czasu troche przerywa w telefonie :lol:
Hmm… jak przerywa w telefonie od uszkodzenia gniazdka to znaczy, ze coś jest w nim nie tak… neostrada nie jest z powietrza i korzysta z tego samego gniazdka więc radzę je naprawić/wymienić… jak chcesz to dzwoń na 9393 oni powinni je wymienić…
Brak synchronizacji w tym wypadku bierze się z tego, że linia jest uszkodozna i nie ma gdzieś styku, albo coś w tym rodzaju…
Ford od trzech dni jestem posiadaczem LiveBox. Z tym ze dzieli on łącze na trzy komputery bezprzewodowo. I miałem również problem z synchronizacją. Wiedziałem, ze problem może wystąpić ale zadzwoniłem z tym pod infolinię, gdzie tylko utwierdziłem się w moim przekonaniu.
Rozwiązanie to:
1.Logujesz się do Panelu administracji LiveBox http://192.168.1.1 .
2.Podajesz login i hasło.
3.W Panelu Moje Usługi ( po lewej stronie ekranu ) wybierasz Dostęp do Internetu.
4.W Parametrach dostępu do Internetu wpisujesz :
rejestracja@neostrada.pl
rejestracja
5.Wybierasz Zastosuj. ( Jeżeli połączysz się z Internetem, wszystko jest na dobrej drodze ) 6.Przechodzisz na stronę :http://www.panel.neostrada.pl7.Wpisujesz numer ID i PIN masz na umowie. 8.Wpisujesz nowe hasło i potwierdzasz je. 9.Powtarzasz kroki od 1-3 10.W Parametrach dostępu do Internetu wpisujesz:
login@neostrada.pl
nowe hasło
11.Wybierasz Zastosuj.
El Presidento zastosuje sie do rady jutro, podłącze Liveboxa do drugiego gniazdka i spróbuje się połączyć przez wi-fi.
Złączono Posta : 21.08.2007 (Wto) 10:58
Nie działa. Pisze to samo “Sprawdź czy kabel ADSL jest prawidłowo podłączony do bramy.”
Jeżeli poprawnie zarejestrowałeś się to pora na konfig Livebox. Poczytaj w tym temacie http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=175972&highlight=livebox
Na samym dole napisałem co zrobić jeżeli livebox nie może sie połączyć.
Polecam podłączyć Liveboxa przez sieciówke RJ-45. Nie instalujesz sterowników tylko podłączysz i masz spokój.
Jeżeli jesteś podłączony przez USB, a masz możliwość podłączenia przez ethernet wywal sterowniki i podłącz za pomocą sieciówki.
Ja już przekopałem całą tą konfiguracje, próbowałem się połączyć ręcznie, przez wifi etc. i zawsze jak klikne połącz w liveboxie to pisze:
Zachowuje sie tak jakby nie wykrywał gniazdka telefonicznego. Próbowałem innymi kablami i takim troche innym ze starego routera, ale na wszystkich to samo. Na 800102102 zadzwoniłem w pierwszej kolejności, mają “sprawdzić linie” cokolwiek by to nie było.
Złączono Posta : 22.08.2007 (Sro) 15:13
I tak mam możliwość podłączenia jedynie za pomocą WiFi lub kabla ethernet. Uzywam sieciówki.
Złączono Posta : 22.08.2007 (Sro) 19:34
Dzwonił gość z neostrady i powiedział, że coś wykryli, coś naprawili i dalej nie działa, więc przyjdzie w piątek jakiś technik i obada sytuacje. Dzieki za pomoc.
Złączono Posta : 26.08.2007 (Nie) 21:38
Chciałem tylko powedzieć, że po wymianie liveboxa wszystko działa, Wifi też ;]