Livebox - Jest to wifi czy nie ma ? ;D

Siemka. Pare miesięcy temu kupiłem/zamówiłem neta z TP + liveboxa. Wszystko Ok dziala, dziele przewodowo neta na 2 kompy przez kabel ethernet. Jednak planuję zakup laptopa i chcę mieć wifi najlepiej bo nie będe latał z lapkiem co chwile. I teraz sam nie wiem czy ten mój livebox ma wifi czy nie bo w ustawieniach jest możliwośc ustawienia sieci bezprzewodowej,ale nie mam , nie dostałem w zestawie z liveboxem tego adaptera usb wifi. I teraz czy bez tego wifi zadziała? Czy w ogole livebox ma wifi? Bo slyszalem ze tak ale inni mówią że nie. Kupno innego routera odpada narazie…

Jeśli gdzieś jest taki temat przepraszam.Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi która by mnie zadowoliła.Jestem w tym zielony proszę pisać jasno :))

Livebox posiada wifi adaptera nie potrzeba kup laptopa w budowanym wifi

Ale nie chce tylko laptopa bo narazie jeszcze go nie mam i chce do 2 stacjonarnych podlaczyc.Podobno dziala ze standardowymi kartami sieciowymi, moje to:

Hamachi Network Interface

Realtek PCIe GBE Family Controller

Hamachi to nie karta sieciowa, to program, który umożliwia stworzenie sieci wymiany plików pomiędzy kilkoma komputerami. Co do karty sieciowej w stacjonarce, bardzo rzadko spotyka się aby była z wifi. Polecam zakupić na USB, np TPLINK TL-WN321G, lub podobną. Wtedy na 100 podłączysz WIFI do stacjonarki. Polecam wybrać model z odkręcaną antenką i dokupić antenkę na kablu. Stacjonarki często stoją pod biurkiem i zdarzają się im problemy z zasięgiem.

pozdrawiam

pokmijn

ta spoko,nikt nie pomoże oczywiście

Przecież dostałeś powyżej wyczerpującą odpowiedź…

Jeśli laptop będzie mieć wbudowane wi-fi, to będzie działać. Jeśli nie będzie mieć wi-fi, albo będziesz chciał podłączyć bezprzewodowo komputer stacjonarny, musisz kupić adapter na USB.