Witam mam pewien problem. A więc około 3 tygodnie temu Livebox rozłączał mi się codziennie mniej więcej o godzinie 20 i łączył się dopiero rano, i miałem tak przez cały tydzień. Problem zniknął a teraz znowu się pojawił :(. Wiecie może co robic?)
Ps. Tylko nie mówcie żebym zadzwonił do TP
Ps.2 gdy się rozłącza miga przedostatnia dioda(ta pod @).
Proszę poprawić pisownię w tytule tematu i w opisie problemu. W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku Edytuj przy poście otwierającym temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
Samo rozłączanie dziwne nie jest… raz na 24 godziny. Tyle że powinien się łączyć. Ogólnie dzwoniłeś na błękitną linię?? Powinieneś tam wpierw zadzwonić i zgłosić awarię - oni nawet nie wiedzą gdzie jakie łącza mogą mieć (tzn. jaka prędkość), więc na pewno nie odkryją sami od siebie że coś jest nie tak.
Znaczy ogólnie rzadko mi się rozłącza i rozumiem jak mi na chwilę by się rozłączył ale nie na całą noc ;/ . Nie dzwoniłem na błekitną linię,ale myślałem że ktoś mógłby mi pomóc. Oczywiście jeżeli ktoś wie o co chodzi proszę pisać
Z definicji błękitna linia jest właśnie po to, żeby pomagać. Nie będą potrafili z miejsca powiedizeć o co chodzi, to poślą technika. Naprawdę od zadzwonienia tam powinno się zacząć, bo jak to są problemy na łączach to nikt tutaj nie pomoże. Tak więc telefon i dzwonic:]