Livebox TP - podłączony, połączony a mimo to brak internetu

Witam!

Zainstalowałem na Windows XP Livebox TP i jest wszystko pięknie zaistalowane, pełen zasięg a mimo to nie ma internetu. Pokazuje, ze jest połączony z siecią i wszystko ok, ale nie ma internetu. Co może być rozwiązaniem tego problemu?

Prosze o pomoc.

problem-liveboxem-t341046.html#p2229014. Pozdrawiam.

sugerujesz sie diodami na modemie??

Sprawdzasz na kablu Ethernet cz masz neta, i czy masz dane wpisane hasło , login.

PS:Mi ostatnio na sterownikach od TP tez były problemy z WiFi(w ogle nie było zasięgu :frowning: )

Próbowałeś według tego?:Spróbuj w wyszukiwarce wklepać: 192.168.1.1 Otworzy ci się plik instalacyjny LiveBoxa. Jako hasło i login wpisz “admin” i Ok. Z lewej strony w “Moje Usługi” zaznacz:dostęp do internetu. W “Parametrach dostępu” wpisz właściwą nazwę użytkownika i hasło(powinien mieć podane przy rejestracji Neo) i"Zastosuj". Powinien się pokazać taki komunikat:"Witamy w strefie neostrada tp.

Twoje konto internetowe jest prawidłowo skonfigurowane.

Możesz korzystac z Internetu! ". Dajesz Następny>Zapisz. Wychodzisz z aplikacji i Neo powinno działać. No chyba że pokopane jest coś innego :roll:. Używałem LiveBoxa 3.5 roku. Specjalnych problemów nie miałem a gdy się trafiło to ta procedura zawsze pomagała.