Livebox tp

Witam. Ostatnio robiłem siostrze formata i zainstalowałem jej win7. I przy próbie polączenia z neostrada (livebox tp) woła mnie o hasło… pytałem sie ojca ale mowi ze nie zna hasła, wiec moje pytanie skad moge wziasc to hasło?

Klucz wep?

Tu zapewne chodzi o hasło takie że kiedy rejestrowaleś swoj internet z TP kiedy podpisywaleś umowe został tobie przydzielony adres IP a ty musialeś zarejestrować się podając swój login - login(twój)@neostrada.pl i swoje hasło i to jest to hasło tylko musisz je wpisać

Proszę zmienić temat na konkretny, opcja EDYTUJ i popraw.JNJN

Najprostszy sposób to zadzwonić na pomoc techniczną TP 801 505 505.

Konsultant poprowadzi Cię za rączkę.

Musisz tylko dzwonić z numeru na którym jest Neo i mieć pod ręką osobę na którą spisana jest umowa.

:roll:

Jest prostszy sposób. Po pierwsze - nie instalujesz nic z płytek - jest to zupełnie niepotrzebne. Po drugie - podłączasz Liveboxa przez kartę sieciową Lan-owską. Jeśli chcesz podłączyć WiFi to sprawa ma się podobnie tyle że przy pierwszej próbie połączenia musisz nacisnąć cypek na liveboxie, taki przy wtyczce od zasilania. Od momentu wciśnięcia tego cypka będziesz miał ok. pół godziny na to, żeby nawiązać pierwsze połączenie WiFi. Podczas nawiązywania połączenia poprosi Cię o klucz Wep - masz go zapisanego na karteczce przylepionej od spodu na liveboxa lub jeśli masz utrudniony dostęp do niego to identyczna karteczka przyklejona jest na kartonie od liveboxa. Po takich zabiegach powinno wszystko działać jak należy :slight_smile: nie musisz się z niczym łączyć, wszystko będzie się łączyć totalnie z automatu po włączeniu komputera :slight_smile: Bez żadnych zbędnych programów.

Zaraz zaraz… nie musisz nigdzie podać nazwy_użytkownika@neostrada.pl i hasła dostępowego? Nie wierzę…

:roll:

Owszem - livebox ma te ustawienia zapisane wewnątrz siebie, zresztą jak każdy inny router

Edit:

Owszem, trzeba podać - przy pierwszej instalacji liveboxa na danej linii telefonicznej :slight_smile:

dzwoniłem dzisiaj o TP i przy okazji zapytałem o Twoją sytuację. Powiedzieli żebyś do nich zadzwoniła a oni zrobią Ci testy łącza bo prawdopodobnie coś z łączem się dzieje.