Livekoks 512 i ping z którym nie da się grać!


(Taranek91) #1

Witam.

Od jakiegoś czasu mam ogromny problem z livekoksem. Otóż podłączony jest pod kabel enthernet (podobno najlepiej tak), mam avasta!, steama i żadnych innych wiejskich programów włączonych jak gram i mam ping (Uwaga) 300! Przy neostradzie 512 to chyba troszkę śmiech na sali. Mam podpięty drugi komputer pod Wi-Fi ale jest on wyłączony jak gram. Nie wiem już co robić. Dodam że cały czas miga mi dioda >> (mam wyłączone aktualizacje) nawet przy wyłączonym firewallu. Nawet odblokowałem port standardowy do CS'a 1.6. Nic mi na razie nie pomogło. Proszę o jakieś rady bo już mi działa na nerwy ten komputer!! -_-


(ksedoks) #2

Witam.

1.Wyłącz zaporę w Livebox'ie

a jeśli to nie pomoże to:

2.Livebox jest uszkodzony(masz prawo wymiany na nowy) i zamula-miałem tak dwa razy i oddałem to badziewie i kupiłem router Pentagram i jest dobrze.


(Taranek91) #3

jak wyłaczyć zapore w liveboxie? Jestem zielony :stuck_out_tongue:


(ksedoks) #4

Masz na pulpicie skrót'Konfiguracja" wchodzisz odpala sie net i jesteś na stronie http://192.16x.x.x/ z tym że najpierw pokaże Ci się okienko z logowaniem.Jeśli nic nie zmieniałeś to domyślnie jest Login-admin,Hasło-admin.Klikasz później"Konfiguracja Zaawansowana" i u góry pokaże Ci sie "Zapora Sieciowa" najeżdzasz na nią i wysuwa się menu i klikasz "zasady" i otwiera sie okienko z zaporą i masz "WYŁĄCZ ZAPORĘ" i wyłączasz nastepnie najeżdżasz na "NARZĘDZIA" u góry i otwiera się menu i klikasz "ZAPISZ"i jeszcze raz wyskoczą Ci napisy 'ZAPISZ" i URUCHOM PONOWNIE" Ty klikasz zapisz i WSZYSTKO-zapora wyłączona . :lol:


(Taranek91) #5

nic nie pomogło .... ms jak było 300-400 tak jest 300-400. W TP nic mi nie pomogli. Skanowałem kompa 2 antywirami: AVG i Avastem. Nic nie wykryło. Nic nie ściągam a mam ping taki a nie inny. Możliwe że mi sie posrał ten livekoks? Chyba mnie nie stać na nowy router (dopiero co zakupiłem nowy sprzęt). Jeszcze jakieś propozycje?


(ksedoks) #6

Dzwonisz na 0800102102 i "zamawiasz wizytę" monterów z Neostrady i oni stwierdzają uszkodzenie Livebox'a(u mnie tak było dwa razy)-wymieniasz i jak "trafisz"na sprawnego to będzie smigać.Zresztą wymiany Liveboxa mozesz dokonywać ilekroć stwierdzisz że coś jest nie tak.


(Taranek91) #7

a czy doczepią mi sie że mam pirackiego windowsa? tzn komp mi tego nie wykrył bo mam aktualizacje wyłączone. I czy mi skasuje za wizyte?

@Edit

To jednak nie wina livekoksa.... podłaczyłem stary modem SAGEM F@ST 800 i mam identyczne pingi. Czyli wiana leży po stronie bandy polskich decydentów. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc!


(Bolo92) #8

Czyli raczej nic nie zrobisz...

puść tracert http://www.onet.pl

tracert http://www.google.pl

pokaż screeny ale to i tak wina centrali, o każdej porze dnia masz taki problem. SPróbój jak możesz w nocy albo wczesnym rankiem(5-7) najlepiej.