Log do sprawdzenia! Windows wyłącza się gdy rozłączam się

(Sineme) #1

Cóż zrobić? Mam system Win XP Prof

Złączono Posta : 04.03.2006 (Sob) 16:23

Mam teraz zainstalowanyHitman Pro, ale bez niego takie same objawy miałem, więc myślałem że coś pomoże. Problem wystąpił 2 raz po tym jak ściągnąłem programik z tej strony!!

====================================

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga.

Pozdrawiam kuz5

(Dny15) #2

Nie znam się na tym, ale…

Jak narazie to dostusuj się do regulaminu i wrzuc z gonie z nim loga :mrgreen: Taka porada :mrgreen:

(Gblade) #3

Skasuj to:

Jeśli masz wersje Trial Spyware Doctor to:

(Sineme) #4

Na razie bez zmian tzn. Windows wyłącza się razem z wyjściem z netu. Oto mój log po twoich wskazówkach.

Złączono Posta : 04.03.2006 (Sob) 18:53

Usuwałem 023 ale widzę że jest, czy to ten sam?

O23 - Service: PC Tools Spyware Doctor (SDhelper) - Unknown owner - C:\Program Files\Spyware Doctor\sdhelp.exe (file missing)

(Gutek) #5

Hijackiem nie uwalisz najpierw Start >>> Uruchom >>> services.msc >>> zatrzymaj i wyłącz PC Tools Spyware Doctor po tym folder usuń ręcznie C:\Program Files\ Spyware Doctor

(Sineme) #6

Zrobiłem tak jak poradziłeś, a póxniej postanowiłem usunąć całego Hitmana Pro dla pewności. Powoli załamuję sie bo problem wciąż jest! !!

Oto log aktualny:

(Gutek) #7

co do log-a OK co do problemu nie mam głowy i pomysłu? Jaki soft zainstalowałeś niedawno, od kiedy występuje problem? napisz więcej szczególów :wink:

(Sineme) #8