Log HijackThis - ubywa miejsca na dysku po odinst. programów

Proszę o sprawdzenie loga - jestem w tym zielona jak trawka na wiosnę, a czuję, że musi być coś nie tak: jak tylko jakiś program odinstaluję, to na mój głupi rozum powinno być automatycznie więcej miejsca na C:, a jest na odwrót - ubywa go, i to w zastraszającym tempie!

Poradźcie, proszę, łopatologicznie - bo to dla mnie czarna magia… co robić?

Jeśli jest coś nie tak z mej strony - sorry, ale jestem nowa i naprawdę się nie znam.

Z góry wszystkim odpowiadającym - dzięki

Lucky777

Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów

Zapoznaj się z tym tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif

Zignorowanie prośby będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Te w/w wpisy sfiksuj w Hijacku:

>>Hijack>>scan(Do a system scan only)>>zaznacz je >> Fix checked.

Ściągnij -->ComboFix.

Wklej do Notatnika :

File::

C:\Windows\ADS.exe

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )

– podobnie jak na tym obrazku –>88953CFScript-createdbyMiekiemoes.gif

(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)

Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.

Daj ten log z ComboFixa.

jessi

nie wiem, czy dobrze to zrobiłam…

Mam też pytanie: mogę usunąć w HijackAres Chatroom server i np. Gadu-Gadu, bo to mi do niczego niepotrzebne, by mi się włączało przy podłączaniu do i-netu?

Po zrobieniu ComboFix zeżarło mi następne 20MB pamięci… coraz mniej jej mam! - jestem przerażona.

Usuwanie poszło dobrze - jest czysto.

Niepokoi mnie to ubywanie pamięci, ale w logach nie widzę niczego, co mogłoby być tego przyczyną.

Opróżnij wszystkie foldery TEMP.