Log i wylaczajaca sie neo i komp


(Kotpavel) #1

witam to znowu ja wczoraj dziewczyna robila formata na swoim kompie bo wczesniej wylaczal sie komp lub neostrada na przemian raz to raz drugie po formacie czesto wylacza sie neostrada prosze o pomoc dolaczam loga nowego choc watpie zeby tam cos bylo po formacie


(Bbieniol) #2

Log jest czysty :slight_smile:

Możliwe, że wina nie leży po Twojej stronie, lecz po stronie neo --> pogadaj z ludźmi, którzy też mają neo i mieszkają niedaleko Ciebie czy nie mają takiego problemu :slight_smile:


(Kotpavel) #3

okej dzieki pogadam a moze cos do tego ze sie komp sam wylacza ktos cos poradzi?


(Bbieniol) #4

A czy komp teraz też się wyłącza? Bo z tego co napisałeś, to wynika że przed formatem się wyłączał - a jak jest teraz?

W takim razie wrzuć jeszcze log z Silent Runners