Proszę o pomoc z kompem mojego kolegi. Występują nastęujące problemy:
-
brak dostepu do “menedżera zadań” - po naciśnięciu CTRL+ALT+DEL nic się nie pojawia
-
zaniki sieci (sama sieć na pewno działa prawidłowo - inne komputery działają) np. w czasie przegrywania pliku, komputer przerywa i stwierdza, że nie odnaleziono nazwy sieciowej
-
Internet Explorer wywala się co chwilę
-
nie można uruchomić konsoli mmc i wielu innych programów
-
nie mogę nic praktycznie zainstalować, pojawią się różne komunikaty (np. że program jest uszkodzony itp.)
-
nie mogę przegrać tych samych plików - przegrywam kilka plików (z sieci, z flesha, z dyskietki itp.) i ciągle na tym samym pliku wyskakuje komunikat np. że wystąpił błąd dysku.
-
czasem się zdarza, że kiedy coś uruchamiam, nagle robi się czarny ekran i restart… nie zdarza się często ale już kilka razy zdarzyło się.
-
poza tym czasem nad niektórymi zadaniami strasznie długo myśli, w ogóle wolno działa.
Kiedyś znalazłem plik taskgmr.exe ale go usunąłem. Jednak może zmiany już pozostały.
Poniżej umieszczam log z Hijacka.
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 09:32:01, on 2007-01-16
Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\rdpclip.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Program Files\Iomega\Tools_NT\IMGICON.EXE
C:\WINDOWS\explorer.exe
\andy2\D$\Software\Tools\HijackThis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
F2 - REG:system.ini: Shell=explorer.exe
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - Global Startup: Iomega Icons.lnk = ?
O4 - Global Startup: Iomega Startup Options.lnk = C:\Program Files\Iomega\Tools_NT\STARTNT.EXE
O4 - Global Startup: Refresh.lnk = C:\Program Files\Iomega\Tools_NT\REFRESH.EXE
O4 - Global Startup: Splash.lnk = C:\Program Files\Iomega\Tools_NT\SPLASH.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O15 - Trusted Zone: http://mks.com.pl
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1100675318906
O16 - DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} (MainControl Class) - http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab
O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) - http://skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.net
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = adm.net
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = adm.net
O23 - Service: IomegaAccess - Iomega Corporation - C:\Program Files\Iomega\Tools_NT\IOMEGAACCESS.EXE
O23 - Service: ZipToA - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\ZipToA.exe