Log po przywróceniu systemu


(Mi Laskowski) #1

Windows się nie chciał uruchomić, więc przywróciłem system sprzed paru dni. Dalej nie jestem pewny czy wszystko jest w porządku więc prosiłbym o sprawdzenie log'u Combofix'a

http://www.wklejto.pl/9882


(Spandau) #2

Czy instalowałeś Google Chrome? Opinia http://tech.wp.pl/kat,1009785,oid,12795 ... caid=1696d

Jeśli zdecydujesz się usunąć to:

wklej do notatnika:

Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.


(Mi Laskowski) #3

nie instalowałem Google Chrome


(Spandau) #4

W takim razie daj log z usuwania Combofix skrypt do Combo masz powyżej.

:slight_smile:


(Mi Laskowski) #5

Oto wynik http://www.wklejto.pl/9884


(Spandau) #6

Log wygląda na czysty.

usuń folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Uruchom pod IE daj raport na forum

lub Dr.WEB CureIt!