Windows się nie chciał uruchomić, więc przywróciłem system sprzed paru dni. Dalej nie jestem pewny czy wszystko jest w porządku więc prosiłbym o sprawdzenie log’u Combofix’a
Czy instalowałeś Google Chrome? Opinia http://tech.wp.pl/kat,1009785,oid,12795 … caid=1696d
Jeśli zdecydujesz się usunąć to:
wklej do notatnika:
Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
nie instalowałem Google Chrome
W takim razie daj log z usuwania Combofix skrypt do Combo masz powyżej.
Log wygląda na czysty.
usuń folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar Mój komputer Kaspersky Online Scanner Uruchom pod IE daj raport na forum
lub Dr.WEB CureIt!