Loga,tapety,dzwonki


(Chees) #1

Potrzebuje stronki z darmowymi dzwonkami,tapetami,grami java na komorke. z gory thx :smiley:


(boczi) #2

a na jaka komorke?


(Siekiera666) #3

http://www.darmowe.dzwonki.prv.pl/


(m@teo) #4

http://siemensinfo.pl

i Zasysaj! !!


(Minio Dp) #5

a czy znacie jak膮艣 stron臋 darmowymi logosami i dzwonkami do noki 3330??


(Chees) #6

http://www.honda.pl Musisz sie tam zarejestrowa膰 i za darmo wysy艂asz loga :wink:


(Damian) #7

http://www.nartek.piwko.pl/

http://members.lycos.co.uk/maxforce1/


(Kiepas) #8

a stronki z logami i dzwonkami do siemens贸w.... ale tych starszych bez kolorowych wy艣wietlacz贸w


(ROD@CS) #9

http://www.gsm.inten.pl/


Pro艣ba Kiepasa :smiley:


(Kiepas) #10

no no dzieki s膮 po 1.22z艂 wi臋c sie op艂aca a wyb贸r du偶y


(Meteo17) #11

s艂uchaj bardziej dok艂adnie bo nie moge znalesc jak zrobic zeby wysy艂ac za friko


(ROD@CS) #12

Niech serek ci na e-mail to stron臋 wy艣le ?? :D:D


(Meteo17) #13

ale smieszne stronke znam tylko jak korzystac i gdzie jest to do wysy艂anie tych logos贸w


(ROD@CS) #14

To podaj Link to sprawdzimy :smiley:


(Meteo17) #15

i gdzie s膮 te niby logosy doi wysy艂anie za free

WIEM JUZ NO NAWET FAJNIE FAJNIE SZKODA ZE MA艁O LOGOS脫W I ZE WSZYTSKO TO HONDA A CZY JEST COS BYM JA M脫G艁 WYSY艁AC JAKIE CHCEM ZA FREE


(ROD@CS) #16

http://www.waper.org/


mateo515 tu powinnienie艣 co艣 znale艣膰 :slight_smile:


(Chees) #17

Przeciez wybierasz sobie katewgrie logos贸w :wink: