Dwa dni temu zrobiłem standardowe skanowanie BitDefenderem i ku zdziwieniu było sporo znalezionych infekcji.
Przeskanowałem również Malwarebytes i też swoje znalazło.
Na koniec w ruch poszedł Eset Online i wykryło jeszcze 2 infekcje.
Dzisiaj uruchomiłem AdwCleaner i Kaspersky TDSSKiller i nic nie znalazło.
Jednak przy używaniu GMER podczas skanowania program po prostu się wyłącza.
Widać aktywną infekcję oraz czas infekcji 2023-01-26 15:23
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. D:\Pobrane fixlist.txt (1,8 KB) „Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. D:\Pobrane fixlist.txt (150 bajtów) „Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Nie będzie restartu, wklej plik wynikowy.
Zauważyłem też problem z wyświetlaniem katalogu użytkownika
W Twoim przypadku Michał pojawia się bez ostatniej litery
Zgłosiłem to do Farbar
Możesz to usunąć
Widziałem to w podobnej infekcji, w starych logach
Teraz sprawa odczytu nazwy użytkownika
Na prośbę Farbar użyj tego pliku, jedna komenda, nie będzie restartu, wstaw plik wynikowy do wglądu fixlist.txt (27 bajtów)
Sprawdzimy, czy nadal niepoprawnie odczytuje nazwy
Farbar odpisał i tak to zostawiamy
Ze względu na zaistniałą sytuację, problem niepoprawnego wyświetlania nazwy (nazw) użytkownika nie musi być korygowany w FRST
Komputer jest oczyszczony, ale zwracaj uwagę na pobierane i instalowane programy, bo problem może się powtórzyć
Tam gdzie możesz, zastosuj podwójną weryfikację logowania
Usuń pozostałe programy naprawcze stosując narzędzie KpRm
Uruchom i zaznacz opcje: Delete Tools, Registry Backup, Create Restore Point, Delete now.
Kliknij Run.
Wstaw plik wynikowy.
Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem. Wystarczy jeden