Od kilku dni mam problem z Outlook Express, poczta jest na interii, konto skonfigurowane w 100% poprawnie. Problem polega na tym, iż program pocztę odbiera bez zarzutu, natomiast nie wysyła jej z komunikatem:
“Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane: nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem nieaktywności. Konto: ‘poczta.interia.pl’, Serwer: ‘poczta.interia.pl’, Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10053, Numer błędu: 0x800CCC0F”
Na innym komputerze konto działa poprawnie. Na moim z tego konta, a także z innych kont np. na onecie i wp - nie wysyła maili.
Próbowałam już chyba wszystkiego. Uwierzytelnienie serwera jest oczywiście zaznaczone. Odinstalowałam i zainstalowałam Outlook’a ponownie. Korzystam z Nortona, jako antywirusa i firewall’a, myślałam, że on blokuje, ale też nie - przy wyłączonym Nortonie problem nie znika.
Poprzez telnet sprawdziłam, że port 25 jest zablokowany.
Nie mam już pomysłu, więc zamieszczam na wszelki wypadek 2 logi:
Z ComboFix mam problem. Zrobiłam tak, jak Pan napisał, przeciągam ikonkę tego pliku, faktycznie zaczyna się usuwanie, ale zaraz potem pojawia się okienko, że ComboFix rozpoczyna swoje działanie i wyskakuje błąd o treści:
“Czy próbujesz uruchomić CFSript? Najprawdopodobniej błąd tkwi w nazwie CFScript”
Próbowałam już kilka razy, zawsze kończy się tym samym błędem…
Tylko, że poczta nadal nie wysyła, nie mam już pomysłu…zrobiłam wszystko co możliwe chyba. Wcześniej jak sprawdzałam przez telnet port 25 to ukazywał się komunikat, że połączenie niemożliwe, teraz nie ukazuje się nic prócz czarnego pola… więc mimo wszystko nadal chyba mam zablokowany port. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie wina dostawcy…