Logitech- problem z gwarancją

Witam ndzis dostarczono mi ten zestaw http://www.allegro.pl/item209870657_log … szawa.html

Wszystko fajnie fajnie jestem bardzo zadowolony i pochwili szukam gwarancji i nic:D. Wiec zapytalem sprzedajacego gdzie jest moja 60 miesieczna gwarancja i on odpowiedzial ze trzeba ja zarejestrowac na stronie logitecha.

Szukalem w internecie jak to zrobic i natknolem sie na :

http://pclab.pl/news9881.html

juz sam nie wiem o co chodzi z tą gwarancja i rejestracja gwarancji prosze o pomoc

http://pclab.pl/news9881.html

Sam znalazłeś odpowiedź i nadal nie rozumiesz?

to niby co nie potrzebuje karty gwarancyjnej poprostu ide z gryzoniem lbo z klawiaturą do servisu i to wszytsko?

tak i właśnie dlatego logitech dla mnie jest najlepszym producentem akcesorii do komputera

czyli z tego co zrozumialem z waszych wypowiedzi. gdy zepsuje mi sie gryzoń i klawiatura to wystarczy ze wejde do sklepu(bez gwarancji ani zadnych innych swistków:D) to odrazu wezma sprzet do naprawy:)

A i jeszcze jedno na uakcji pisalo ze mam gwarancji 5 lat czyli 60 miesiecy:D. wiec skad oni beda wiedziec kiedy zakupilem towar?

i jeszcze jedno jak zapytalem spredawce o gwarancje to powiedzial ze trzeba ja zarejestrowac. prosze mi powiedziec gdzie

pozdrawiam

Krajek15 Po raz kolejny Ci powtarzam, wszystko masz napisane na stronie którą podałeś, czytać ze zrozumieniem nie umiesz?

nie chodzi mi oto tylko o to co mi sprzedawca powiedzial czli ze trzeba gdzies rejestrowac gwarancje na stronie logitecha(dostalem na zzestaw 5 lat gwarancji i nie chce jej zmarnowac dlatego chce miec pewnosc:))

Czyli musisz mieć tylko numer seryjny urządzenia bo to on jest podstawą gwarancji