Logowanie do systemu


(Tybaalt) #1

Mam komputer zabezpieczony ch asłem, które musz wpisywac w trakcie ladowania Windowsa. Po wpisaniu bardzo dlugo czekam na zaladowanie sie systemu, zauwazylem ze ten czas wydluzyl sie nagle po tym jak zalapalem jakiegos wirusa albo spy-a, którego usunalem counterspy-em.poza tym mimo ze mam w miare dobry sprzet system strasznie mi sie czolga.

Czy ktos ma jakies podejrzenia moze?


(Michalkwiecinski) #2

Może kopia tego wirusa siedzi w System Volume Information ?

Zrób tak:

Start>>>programy>>>akcesoria>>>narzędzia sytemowe>>>przywracanie systemu>>>ustawienia przywracania sytemu.

Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach, a potem włącz.

Dodatkowo skan on-line

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=8175

I log HijackThis

:arrow: http://www.hijackthis.prv.pl


(Damian) #3

Wklej nam loga z Hijacka:

http://www.hijackthis.prv.pl


(Tybaalt) #4

moje loga to:

dzieki

Złączono Posta : 11.08.2005 (Czw) 16:07

aha i sorki za bladzik oczywiscie ze HASLEM

:oops:


(boczi) #5

Kasacja:

R3 - Default URLSearchHook is missing

   	O15 - Trusted Zone: http://ny.contentmatch.net (HKLM)

Kosmetyka

Z autostartu (start -> uruchom -> msconfig) z zakładki Uruchamianie możesz poodznaczać:

qttask.exe

OSA9.EXE

gg.exe

Co do tego CounterSpy to poczytaj TU.

MSN Messenger jeśli nie używasz, usuń tym:

http://www.amnezja.org/modules.php?name ... e&sid=4369

Ogólnie log OK.


(Tybaalt) #6

dzieki wielkie Boczi,

poczytaBem troche o tych anti spy-ach,

ale w koncu nie wiem czy ten counter spy jest dobry czy nie,

na wszelki wypadek sprobuje spy sweeper-a,

ma ktos moze namiary na full-a?najlepiej najnowszego.

dzieki z gory


(boczi) #7

Z tego linka, co podałem, wynikało, że lepiej używać MS Antispyware.

Pełną się kupuje, ta też ma wszystkie możliwości, za wyjątkiem aktualizacji bazy danych

http://forum.dobreprogramy.pl/rules.php