jakiś czas temu kupiłem starter z tej sieci i wykupiłem pakiet internetu, wczoraj dostałem wiadomość, że jutro przedłuży się on na kolejny miesiąc. W wiadomości dostałem kod *190#, który “dezaktywuje” ten pakiet, ale on nie działa Wie ktoś z was jak ten pakiet zdezaktywować?
Normalnie wyłącza się kodem wspomnianym tu już wcześniej *190#. Nie przychodzi sms bo po wpisaniu kodu i wybraniu zielonej słuchawki wyświetla się wiadomość “Twoj pakiet został anulowany” czy jakoś tak. Oczywiście jeżeli mamy aktywne np. 2 lub 3 pakiety tak jak w moim przypadku to po wpisaniu kodu dezaktywującego musimy jeszcze wybrać który pakiet ma być wyłączony.
Dziękuję za pomoc. Nie jest to takie jasne. Trzeba wybrać pojedynczo, wpisując numer pakietu, który podają w wiadomości. Potem trzeba jeszcze raz potwierdzić przez wybór 1. Internet za granicą nie działał, pomoc przez e-mail przyszła po tygodniu i była zdawkowa, bo konfigurację miałam dobrą. Wyrzucone pieniądze. Na terenie kraju wszystko działa bez zarzutu.