Witam
z góry dzięki za pomoc
Witam
z góry dzięki za pomoc
Jak nowy to kontaktuj się z Apple a nie kombinujesz.
Bardzo pomocne sam bym na to nie wpadł. Dobrze o tym wiem ale jak zaniosę do serwisu to będę bez komputera a może to coś błachego, z tego co wiem po to są fora żeby zapytać ale i tak dzięki za pomoc
Ale o czym ty stary mówisz??
Kupiłeś nowy laptop, postawiłeś system na nowo i problem występuje, jeżeli tak się dzieje na fabrycznie postawionym systemie to co ty chcesz więcej robić? Domyślne ustawienia nie pomagają więc raczej tylko serwis. Ja bym za wiele nie kombinował, bo po to jest gwarancja żeby z niej korzystać. A w ogóle jeżeli to będzie usterka sprzętowa to próbowałbym dostać nowy egzemplarz na podstawie usterki fabrycznej obecnej w chwili kupna korzystając z prawa do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. Apple nie powinien robić wielkich problemów skoro laptop ma tylko miesiąc.
Od takich rzeczy jest infolinia Apple.
Zapowiada się długa rozmowa, ale specjalista powinien udzielić pomocy.
Skoro na windows 10 nic się nie dzieje to raczej nie wina sprzętu… Ja polecam tak:
1. Sprawdź czy ja zainstalujesz wszystkie aktualizacje występujące w AppStore dla 10.11 system nadal się tak zachowuje. (u mnie na problemy z wiecznie rozłączającym się Wi-Fi pomogła jedna z aktualizacji może u ciebie będzie podobnie)
Może jakaś aplikacja którą używasz jest o wątpliwej legalności i zawiera szkodliwy fragment kodu.
Jeżeli pkt.1 nie pomógł to sprawdź czy się da zainstalować poprzednią wersje systemu czyli 10.10 Yosemite… I zobacz czy to samo się dzieje.
Ja sugeruje, poprosić kogoś posiadającego maca o zrobienie pendrive z systemem i spróbuj z niego uruchomić. Jeśli problem ustąpi, wina Twojej instalacji, jeśli nie ustąpi, wina sprzętu i wówczas tylko serwis.